Moderný Director’s Cut.
Fanúšikovia série Dead Space sa vo štvrtok večer určite potešili po tom, čo EA konečne odkrylo oponu (aspoň čiastočne) nad remakom prvého Dead Space, ktorý je vo vývoji v štúdiu EA Motive. Od štvrtka sme sa dočkali viacerých podrobností o hre a postupne pribúdajú ďalšie a ďalšie.
Šéf vývoja hry Roman Campos-Oriola totiž v rozhovore pre IGN naznačil, že v remaku možno uvidíme obsah, ktorý pôvodné vývojárske štúdio hry Visceral Games vystrihlo z pôvodnej hry z neznámych dôvodov.
„Všetko sme začali skúmaním originálneho leveldizajnu Dead Space. Vtipné však je, že sme narazili aj na rôzne iterácie levelov, ktoré vznikli počas vývoja a nedostali sa do finálnej hry. V prvej kapitole môžete vidieť nejaké koridory, ktoré chceli vývojári využiť určitým spôsobom, no následne pochopíte, že to nemohli pridať do hry kvôli technologickým obmedzeniam.“
Campos-Oriola taktiež podotkol, že chce, aby hra mala viac možností prístupnosti, ktoré sa za roky od vydania jednotky stali v hernom priemysle nepísaným štandardom: „Všetky tieto možnosti prístupnosti budú pre nás veľmi dôležité pri úvode Dead Space zážitku, aby sme ho vedeli ponúknuť širšiemu publiku, ktoré nemalo možnosť zahrať si hru v čase keď vyšla.“
Ak sa však bojíte, že hra sa až príliš odkloní od originálu, tak možno vás trochu upokojí fakt, že mnohí pôvodní tvorcovia hry pri vývoji remaku pôsobia v poradnej forme.
Remake Dead Space príde na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.