Ako inak.
Cyberpunk 2077 sa zapíše do videohernej histórie. No nie ako masívny úspech, ale ako jeden z najväčších hypov okolo videohry, ktorý skončil totálnym fiaskom (týmto pozdravujem No Man’s Sky).
Viac ako pol roka a niekoľko veľkých patchov trvalo, kým bolo hre opäť umožnené vrátiť sa na PlayStation Store, no výsledný produkt má stále veľmi ďaleko k tomu, čo nám bolo niekoľko rokov sľubované.
Prečítajte si tiež
CD Projekt: Výkon Cyberpunk 2077 na konzolách dosiahol uspokojivej úrovne
A zatiaľ čo vývojári horúčkovo pracujú na ďalších opravách a na next-gen patchi, tak marketingový tím využíva sociálne platformy na prezentovanie rôznorodých štatistík z hry pod hashtagom #CyberpunkInNumbers. Dozvedeli sme sa tak napríklad, že hráči od vydania porazili 13 miliárd nepriateľov, v editore postáv strávili 6,3 milióna hodín a celkovo strávili v hre 600 miliónov hodín.
Since players were first unleashed on Night City’s streets, 13 billion people have been defeated by V. By comparison, the megalopolis has a population of 6.9 million… #CyberpunkInNumbers pic.twitter.com/RLRH7TfsZy
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) July 8, 2021
Ide síce o zaujímavé štatistiky, no vzhľadom na reputáciu ktorú hra má by možno nebolo úplne odveci radšej ich neprezentovať pokiaľ nebude hra plne opravená.
A to si zjavne myslia aj členovia subredditu Cyberpunk 2077, ktorý sa v duchu sarkazmu rozhodli odprezentovať svoje vlastné štatistiky z hry. Napríklad tie, že o vrátenie peňazí požiadalo 30 tisíc hráčov, že 0% hráčov jazdilo v hre na metre alebo že hráči vystrelili z vozidla presne 0 guliek. A to všetko v skvelom hudobnom podmaze.