Takto sa to nerobí do psej matere…
4. júl je v USA Dňom Nezávislosti a teda väčšina herných vývojárov v tejto krajine si užíva voľno. To však neplatilo pre veľkú skupinu vývojárov zo štúdia Respawn, tvorcov série Titanfall a hry Apex Legends.
Ako sme vás totiž informovali, hráči Titanfallu totiž „hackli“ hru Apex Legends a to kvôli tomu, že štúdio údajne dlhodobo ignoruje katastrofálne problémy s multiplayerom hry Titanfall, ktorá je plná DDoS útokov, cheaterov a hackerov. Týmto spôsobom tak chceli upozorniť na pretrvávajúci problém v hre a cielene si vybrali dátum 4. júl.
Prečítajte si tiež
Hráčom Titanfall došla trpezlivosť s hackermi a tak „hackli“ Apex Legends
Smiešne to však určite neprišlo vývojárom hry, ktorý namiesto oddychu museli riešiť akútny problém s hrou. A frustráciu s touto situáciu si na sociálnych sieťach vyventiloval aj šéf komunikácie štúdia Ryan K. Rigney: „Nikto nechce počúvať, ako sa vývojári sťažujú, keď sú DDoS útoky stále problémom, ktorý sme nevyriešili.“
„No držal som svojho synovca, keď som sa dozvedel o hacku Apexu. Musel som ho teda odovzdať, ísť do práce a nemohol som tak stráviť čas s rodinou.“
Nobody wants to hear devs complain when DDoS attacks are still a problem we haven’t solved. But this article is right.
— Ryan K. Rigney (@RKRigney) July 6, 2021
I was holding my newborn nephew when I found out about the Apex hack. Had to hand him back, go work, and miss out on a day with family.https://t.co/i3sZkrZ760
„Problém nie je, že o tom že o DDoS útokoch nevieme, ale to, že DDoS útoky sa riešia dosť komplikovane. Veľmi komplikovane. Tím nikdy neprestal pracovať na riešeniach DDoS problému a na anti-cheat opatreniach, no je to nikdy nekončiaca hra whack-a-mole.“
„Čo sa týka DDoS útokov, tak tento problém vyriešime. Keď to však urobíme, tak to určite nebude preto, že hackeri zničili nás čas na oddych „aby nám to pripomenuli,“ pretože svojim útokom nedosiahli nič.“