Netradičný nápad.
Francúzske štúdio Spiders sa po komerčnom úspechu hry Greedfall nepustili do vývoja pokračovania a namiesto toho začali vytvárať úplne novú hernú značku, ktorú už dnes poznáme ako Steelrising.
Ide o celkom netradičný námet, ktorý zahŕňa 18. storočie, Ľudovíta XVI a jeho armádu robotov, ktorú musíme zastaviť ako Aegis, jeden z robotických bodyguardov Marie Antoinetty.
V novom videu od vývojárov sa nám však táto hra konečne ukazuje aj po stránke hrateľnosti a sústreďuje sa na súbojový systém z pohľadu tretej osoby.
„Aegis bol pôvodne navrhnutý ako tanečný robot a nie na boj. Vzhľadom na to, že každý protivník je zabijačským strojom, tak ich porazenie nebude jednoduché. Budete musieť využiť svoju dôvtip a premýšľať rýchlo a zaútočiť v pravý čas na to, aby ste z toho vyviazli ako jeden kus.“
Vďaka tomu sa hrateľnosť Steelrising podobá viac na Soulsborne hry a vývojári vyzdvihujú flexibilitu systémov hrateľnosti, rôznorodé zbrane s kladnými a zápornými vlastnosťami a neustále pribúdajúce možnosti v boji.
Vývojári zároveň adresovali to, že ich hry bývajú často „drsné po okrajoch“ a teda že im chýba ten posledný krok k tomu, aby pôsobili AAA dojmom. Pri Steelrising to údajne tak nebude a šéf Jehanne Roussaeau prezradil, že táto hra je pre nich veľkým krokom vpred.
Vydanie hry je naplánované na jún 2022 na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!