Je však stratená kvôli Discord banu.
Homefront: The Revolution síce nespôsobil revolúciu vo svete FPS hier, no taktiež nešlo o žiadnu tragédiu. Produkt štúdia Dambuster Studios však nenaplnil očakávania a štúdio sa tak presunulo k sérii Dead Island.
Okrem virtuálneho zdevastovaného mesta Philadelphia sme však v hre mohli navštíviť aj inú hru, konkrétne Timesplitters 2. Išlo o vedomé pridanie tejto hry do Homefrontu, pretože história štúdia Dambuster smeruje k štúdiu Free Radical, ktoré je tvorcom tejto série. A tak sa v hre vyskytli kiosky, kde ste si mohli zahrať niekoľko levelov z PS2 klasiky.
Napriek tomu, že hra vyšla v roku 2014, tak až teraz sme sa dozvedeli, že tých „niekoľko levelov“ (Sibír a Chicago) Timesplitters 2 nemalo byť jedinými, ktoré sa v Homefront: The Revolution objavili. Prezradil to bývalý vývojár hry Matt Phillips na sociálnej sieti Twitter. Podľa vlastných slov totiž vybudoval toto kameo tak, aby v ňom bola hra Timesplitters 2 plne hrateľná.
Plná hra sa mala odomknúť špeciálnym kódom, ktorý však nebol nikdy zverejnený. Phillips ho podľa vlastných slov dal svojmu kamarátovi, ktorý ho mal leaknuť na Discorde, no namiesto toho, aby tamojšia komunita tento kód vyskúšala, dostal ten jeho priateľ ban po tom, čo bol označený ako klamár. Aspoň vieme, že keď sa objaví niekto na Discorde s leakom, tak to nemusí byť vždy klamstvo.
It’s probably about time this small fact came out, too: I ported the network stack to ride on top of HF:TR’s co-op mode. If, and that’s a big if, anyone was able to hack two or more arcades into one of the co-op maps, it’ll boot to the multilayer menu.
— Matt Phillips (@bigevilboss) April 4, 2021
Podľa Phillipsa bol Timesplitters 2 v Homefront: The Revolution vyvedený v plnohodnotnom 4K rozlíšení. A to nie je všetko: „Poradilo sa mi vytvoriť port sieťového pripojenia, ktorý funguje v kooperačnom móde Homefront: The Revolution. Takže teoreticky, ak by sa niekomu podarilo hacknúť dve arkádové mašiny do kooperatívnej mapy, tak hra by sa spustila v multiplayerovom móde.“
Bohužiaľ, ťažko povedať, či existuje nejaký súčasný zamestnanec štúdia Dambuster Studios, ktorý disponuje týmto kódom. Každopádne, minimálne ide o vtipnú a fascinujúcu historku z vývoja hier.