Logické sťažnosti na nezvládnutú situáciu.
Vo februári čelil štát Texas v USA masívnej snehovej búrke, ktorá zapríčinila to, že obrovské množstvo domácností bolo bez elektriny, prísunu vody a vyskytli sa aj problémy zohnať si jedlo. Predsa len, takáto zima v Texase nie je niečím bežným.
Zdá sa však, že štúdio Cloud Imperium Games, tvorcovia Star Citizen si myslí, že pracovať z domu v takýchto podmienkach je hračkou a vedenie štúdia tak veľmi skomplikovalo život svojim zamestnancom v pobočke štúdia v meste Austin.
Niekoľko nemenovaných členov tohto štúdia pre Kotaku skritizovalo manažment Cloud Imperium Games za nedostatok empatie voči vzniknutej situácii, za to, že nedokázalo vhodne informovať ostatných kolegov (CIG má pobočky aj vo Veľkej Británii a Nemecku) o vážnosti situácie a prikázalo zamestnancom, aby si v takejto situácii zobrali neplatené voľno. Veď pracovať z domu bez elektriny, to asi nie je žiaden problém.
„Stratiť elektrinu a internet to pre nás nebol oddych. Museli sme doslova prežiť, udržať nažive naše deti a zvieratá a určite sme si neužívali dovolenku počas ktorej sme nemohli pracovať. Nemám nič zlé, čo by som povedal o mojich kolegoch v Austine. Množstvo starostlivosti, ktorú sme si navzájom prejavili bolo skvelé. Moje problémy spočívajú v tom, ako túto situáciu riešil manažment spoločnosti.“
„Vedenie spoločnosti nikdy neuznalo, že čelíme prírodnej katastrofe a odmietli to komunikovať ostatným štúdiám. Niektorí zamestnanci v iných štúdiách si tak mysleli, že sme čelili iba tornádu a iní si zase mysleli, že chceme iba deň voľna kvôli snehu.“
Nakoniec sa však do celej situácie vložil šéf a zakladateľ štúdia Chris Roberts. Ten zamestnancom v Austine oznámil, že napriek tomu, že nepracovali, tak za tieto dni dostanú štandardnú mzdu: „Aj keď si myslím, že ide o správne rozhodnutie, tak váhanie a pomalé riešenie situácie zo strany vedenia CIG dáva zamestnancom, ktorí majú už aj tak nízku morálku pocit, že sa o nich spoločnosť vôbec nezaujíma,“ dodal nemenovaný zamestnanec.