PC verzia má navrch, to je jasné, ale treba povedať, že konzoly majú momentálne menší hendikep.
A tým je fakt že, Cyberpunk beží na nových konzolách zatiaľ bez raytracingu. Riadny grafický next-gen upgrade v podobe podpory raytracingu dostane Cyberpunk 2077 na PS5 a Xbox Series X až v roku 2021. A to je aj zásadný rozdiel, ktorý momentálne nahráva PC verzii. Ako je aj vidieť na niektorých screenshotoch, lepšia fyzika svetla posúva hru vďaka RTX technológii graficky dopredu, aj keď s tým samozrejme prichádza aj značný úbytok výkonu.
Na PC zostave hra beží na Max nastavení a raytracing je na Medium. Cyberpunk 2077 bežal na zostave s Intel Core i7-8086K @ 4.00GHz s RTX 2070 a 16GB RAM. V prípade PlayStation verzie ide o PS4 hru spustenú cez spätnú kompatibilitu na PS5, teda nie je to plnokrvný PS5 titul. V tomto prípade by to však nemalo hrať žiadnu rolu, keďže hry vyzerajú momentálne na PS4 Pro a PS5 prakticky rovnako. Výnimkou je lepšie snímkovanie v prospech PS5. Samozrejme, toto je len jeden z prvých nástrelov a na riadne porovnanie si ešte počkáme a najlepšie, ak to bude fér aj voči konzolovým oponentom po pridaní podpory RTX.