Kolaborácia, ktorá bola veľmi úspešná.
Hoci by sa mohlo zdať, že tvorcovia prišli o množstvo nádejných kupcov, produktový riaditeľ Creative Assembly, Rob Bartholomew neskrýva nadšenie. Projekt označil za veľmi úspešný a zo spolupráce s Epic Games sa teší. Za 24 hodín si stihlo hru po celom svete aktivovať neuveriteľných 7,5 milióna hráčov. Nečudo, kedy sa naposledy naskytla príležitosť dostať zadarmo zbrusu novú hru?
Total War Saga: TROY je prvou hrou v sérii, ktorá stvárnila legendárny konflikt v dobe bronzovej, známeho ako Trójska vojna.
Boli sme optimistickí, ale až takéto nadšenie sme nečakali. Bolo neuveriteľné spolupracovať s Epicom pri rozdávaní úplne novej hry. Teraz môžeme privítať naozaj veľké množstvo starých, ale aj nových hráčov, aby si vyskúšali túto neuveriteľnú Ságu. Sme veľmi šťastní.
Rob Bartholomew, produktový riaditeľ Creative Assembly
Rozdávanie hier zdarma má, zdá sa, veľmi pozitívny vplyv na popularitu konkrétnych hier, a ako sa už aj v minulosti ukázalo, v konečnom dôsledku zlepšuje aj predaje danej značky. Uvidíme, či A Total War Saga: TROY posunie táto spolupráca a tvorcovia dosiahnu výsledok, aký očakávali. Na záver už len spomeniem, že hra využíva anti-pirátsku ochranu Denuvo, takže ak by sa v hre objavili problémy, budete vedieť odkiaľ vietor fúka.