Bez Geralta prišla nevídaná sloboda.
Druhú časť Night City Wire máme za sebou a dozvedeli sme sa počas neho nové informácie týkajúce sa minulosti hlavnej postavy, predstavil sa nám arzenál zbraní a aj kapela SAMURAI.
Popritom však členovia štúdia rozdávajú jeden rozhovor za druhým a jeden taký absolvoval dizajnér hry Miles Tost, ktorý sa venoval hlavne tomu, aký RPG zážitok nás v hre čaká.
„V hre je veľmi veľa zbraní. Ako by som to zhrnul. Pripadá mi to, že ľudia zabúdajú na to, že Cyberpunk 2077 je v prvom rade RPG hrou. Však? Takže úprava a príslušenstvo, robenie rozhodnutí v skilloch, ktoré máte, talenty, ktoré máte, spôsob, ako vaša postava vyzerá, ako si vyberáte možnosti v dialógoch, to všetko je v centre zážitku.“
„Myslím si, že niektorí ľudia sa na hru pozerajú a hovoria si: „Je to FPS hra, pretože tam sú zbrane.“ No to je príliš povrchné tvrdenie. Myslím si, že Cyberpunk má oveľa prepracovanejšie RPG prvky ako Zaklínač 3.“
Niekoľko ďalších informácií k nám prišlo od gameplay dizajnéra Pawla Kapalu, ktorý ozrejmil, že súbojový systém na blízko ešte nie je 100% dokončený a nie sú s ním spokojní ani sami vývojári: „Stále máme do vydania niekoľko mesiacov a presne teraz pracujem na súbojovom systéme z blízka. Trávim pri tom veľa času, aby bol perfektný, pretože zatiaľ nie sme 100% spokojní s tým, čo sme vytvorili hlavne z ohľadom na vizuálny feedback. Takže áno, stále na tom pracujeme.“
„Už teraz však môžem povedať, že je v oveľa lepšom stave, ako pred niekoľkými mesiacmi. A bude ešte lepší. Faktom ale zostáva, že súbojový systém na blízko vo first-person hrách je sám o sebe veľmi komplikovaný.“
Cyberpunk 2077 vychádza 19. novembra na PC, súčasné a next-gen konzoly.