Podľa poľských vývojárov bude Cyberpnuk 2077 znamenať podobný skok v level dizajne, ako sme videli medzi druhým a tretím dielom Witchera.
Nehráčske postavy (NPC) v Cyberpunku 2077 budú mať pomerne zaujímavý život. Prezradili to vývojári zo štúdia CD Project Red v nemeckom podcaste pre web GameStar. Podcast z nemčiny pohotovo preložil na Reddite užívateľ s nickom Moraez a novinky o blížiacej sa hre odovzdal svetu.
Moraezov príspevok na Reddite obsahuje viacero nových informácií, no časť o NPC je tou najzaujímavejšou. „V treťom dieli Witchera ste mohli naraziť na postavy, ktoré len tak stáli a čakali, či s nimi budete interagovať, toto tvorcovia zmenili. Docieliť to chcú vytvorením viac ako tisíc postáv, z ktorých bude mať každá vlastnú dennú rutinu,“ zhrnul Moraez. Svojím životom by sa mali postavy v Cyberpunku najviac podobať postavám z hry Red Dead Redemption 2.
Ďalšia zaujímavá pasáž sa týka boja zblízka. Podľa Moraeza tvorcovia Cyberpunku priznali, že neboli spokojní s „take-downami“ v takej podobe, v akej sme ich mohli vidieť v E3 traileri. Tvorcovia nešpecifikovali, kam tento aspekt hry posunuli, avizovali len že môžeme čakať „veľké vylepšenia“.