Šialený príbeh z vývoja prvého Assassin’s Creed.
Prvý Assassin’s Creed mal vedľajšie misie iba preto, lebo „syn šéfa“ ich tam chcel mať. A chcel ich tam preto, lebo sa pri hre nudil. A tak boli vytvorené. Za 5 dní.
Odkiaľ máme túto šialenú teóriu? No v prvom rade nejde o teóriu ale o realitu, ktorá sa udiala počas vývoja prvého Assassin’s Creed. Prezradil to šéf vývoja AI v tejto hre, ktorá začala populárnu sériu, Charles Randall. Ten sa o svoj hororový zážitok z vývoja hry podelil na sociálnej sieti Twitter.
Otravné zbieranie vlajok a vraždy templárov. To všetko boli „vedľajšie úlohy,“ ktoré sa absolútne nepodieľali na príbehovej zložke hry.
Hra totiž bola pripravená zamieriť do výroby bez týchto misií, keď prišiel za Randallom šéf vývoja hry a povedal že „syn šéfa hral hru a povedal, že je veľmi nudná a že tam nemá čo urobiť.“
Randall spolu s ďalšími niekoľkými vývojármi tak dostal doslova neuveriteľnú úlohu. Vytvoriť vedľajšie misie v hre spolu s niekoľkými ďalšími vývojármi a to za 5 dní. Na oplátku si mohol požiadať o hocijaké podmienky, a Randall si tak požiadal o samostatný priestor, kde nebude mať vstup nikto iný a kde budú presunuté všetky ich počítače.
Za 5 dní sa im však podarilo vytvoriť vedľajšie misie viac-menej v stabilnom stave a aj keď podľa vlastných slov si Randall z týchto dní nepamätá takmer nič, tak skonštatoval, že si asi mal požiadať o oveľa viac, ako o samostatný priestor: „Je však zázrak, že hre neroztopila konzoly hráčov, alebo niečo podobné.“
Ak ste teda kritizovali tieto misie v hre ako nezmyselné a že boli v hre iba preto, aby natiahli dĺžku, tak ste vlastne mali pravdu. Pretože presne na to boli tieto misie vytvorené.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=PVccUbndE9Q&feature=emb_title}
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=TQctOeF2pRo&feature=emb_title}