Špekulácie o pokračovaní jednej z vôbec najúspešnejších videoherných sérií nám vŕtajú v hlave už dlho, no dôkazov je čoraz viac a viac. Vyzerá to tak, že štvrtého BioShocku sa naozaj dočkáme. Otázkou je len… kedy?
Dohady sa prvýkrát objavili ešte minulý rok, keď vydavateľ Take-Two Interactive založil prísne tajné štúdio, ktoré malo údajne pracovať na novom BioShocku. Odvtedy nepriamych potvrdení vývoja štvrtého dielu pribúda.
Minulý týždeň výkonný riaditeľ Take-Two Strauss Zelnick vyhlásil, že firma má v súčasnosti vôbec najsilnejší line-up pripravovaných titulov vo svojej histórii. Tešiť sa vraj máme nielen na úplne novú značku, ale aj pokračovania najväčších sérií, ktoré má spoločnosť vo svojom portfóliu. A medzi tie sa nepochybne ráta aj BioShock, ktorý dovedna predal viac než 25 miliónov kópií, pričom 11-miliónový podiel tvorí BioShock Infinite. Tretí diel sa tak stal vôbec najúspešnejším v rámci značky.
Zelnick zdôraznil, že BioShock je pre Take-Two mimoriadne dôležitou sériou, čím len podporil domnienky, že ďalší prírastok je na ceste. Séria firme dovedna zarobila cez 500 miliónov dolárov, informoval portál venturebeat.com.
Ale naspäť k „dôkazom“ s číslovkou štyri. Na webstránke 2K sa nedávno objavil inzerát s ponukou práce. Pozícia s názvom „End Game Design Lead“ sa viaže k mestu Novato v Kalifornii, kde sídli „mýtické“ štúdio s kódovým označením 2K Parkside. Práve tento kolektív magazín Kotaku označil za tvorcov budúcej BioShock hry. Špekuluje sa tiež, že oficiálny názov tohto tímu je „Cloud Chamber“, ako sa môžete dočítať v našom ďalšom článku.
Posledným dôkazom má byť vlákno na Reddite, ktoré ponúka zoznam mien vývojárov, ktorí pracujú v 2K Parkside na novej, ešte neohlásenej hre. Zoznam je podľa webstránky ladbible.com plný ľudí, ktorí v minulosti pracovali na tituloch zo série BioShock, vrátane vývojárov hry Prey.
Čo si o celej tejto „šuškačke“ myslíte vy? Je to podľa vás dostatok dôkazov na to, aby sme si mohli byť istí, že nový BioShock je na ceste?
Prečítajte si tiež