Menej spoločných čŕt a viac originálnosti.
Bez ohľadu na to, či máte, alebo nemáte radi Ubisoft open world hry, jedno si musíme priznať. Ubisoft bol veľmi náchylný k tomu, že keď našli jednu formulku fungovania svojich svetov, tak ho proste nakopčili do všetkých svojich hier, bez ohľadu na to, či to dávalo zmysel, alebo nie. Veď si stačí spomenúť na vežičky odhaľujúce mapu. A v poslednej dobe je to napríklad trieskanie lootu a štatistík výbavy hráča do každej hry.
A tu narazil Ghost Recon Breakpoint. Neúspech hry spôsobil výrazný prepad akcií Ubisoftu a jednou z kritík bola taktiež implementácia lootu. Zdá sa však, že okrem odkladu svojich hier chce Ubisoft skutočne počúvať kritikov a preto sa vo firme zaviedli nové móresy.
Prečítajte si tiež
Ghost Recon: Breakpoint je pre Ubisoft kvalitatívnou a komerčnou katastrofou
Prezradil to redaktor Kotaku Jason Schreier. Podľa jeho informácií, kvôli finančnému neúspechu v posledných mesiacoch nastavilo vedenie nové priority pri schvaľovaní nových herných projektov. Namiesto toho, aby sa hry podobali ako vajce vajcu iba v inom prostredí, tak súčasne majú oveľa väčšiu šancu uspieť projekty, ktoré sú „super unikátne“ alebo majú nejaký aspekt hry, ktorý nenájdete nikde inde.
Týmto krokom chcú hráčom ponúknuť rôzne zážitky naprieč hrami a zabrániť tak pocitu, ktorý sme pri hraní rôznych open world Ubisoft hier v posledných rokoch mali. Že vlastne hráme tú istú hru, len v inom prostredí.
Uvidíme, či sa táto iniciatíva spoločnosti prejaví už pri terajších projektoch (Rainbow Six Quarantine, Gods and Monsters a Watch Dogs Legion) alebo si na výsledky budeme musieť počkať. Každopádne sa určite tešíme.
Prečítajte si tiež