Predbežný prístup v hrách býva často skazou svojej vlastnej hry. Vývoj sa vlečie a hráč stráca vidinu o dosiahnutí vydania plnohodnotnej hry.
A je to tu! Možno si hovoríte prečo by ohlásenie kockovanej hry mala byť taká ceremónia. Pre nás možno nie, ale pre všetkých dvoch, správne dvoch, vývojárov zo štúdia Picroma to určite po toľkých rokoch je. Písal sa rok 2011 a nemecký vývojár menom Wolfram von Funck, inšpirovaný hrami ako The Legend of Zelda, Secret of Mana, World of Warcraft, sa rozhodne vytvoriť svoj vlastný titul. Neskôr sa k nemu pripája jeho manželka s novými nápadmi. Tak sa dostávame až do roku 2013 a hra prechádza do štádia alpha verzie. Od otvorenia predbežného prístupu už ubehlo naozaj dosť času a tak sa komunita ozýva, či tento projekt bude niekedy vôbec dokončený.
Cube World will be released on Steam! https://t.co/Lap10eQVKX
Hopefully around the end of September/October 2019. #cubeworld— Wolfram von Funck (@wol_lay) September 6, 2019
Dá sa povedať len jedno. A je to tu! Konečne sa Picroma ozvala aj s hlásením, že si hru môžeme zakúpiť 30. septembra na Steame. Tak isto sa po dlhej dobe hlavný vývojár vyjadril aj ku dôvodom prečo to tak dlho trvalo.
„Niektorí z Vás si možno pamätajú, že hneď po otvorení obchodu sme sa stali obeťami DDoS útoku. Môže to znieť hlúpo, ale táto udalosť ma traumatizovala a niečo sa vo mne zlomilo. Nikdy som o tom nikomu nepovedal, a nechcem ani zachádzať až do detailov, ale od tejto skúsenosti mám problémy s úzkosťou a depresiami. Sociálne média určite tomu nepomáhajú. Nie som si stále istý, či je to dobrý nápad, ale chcel som dať fanúšikom vysvetlenie.“
Wolfram von Funck
Celé vyjadrenie si môžete prečítať na linku nižšie.
Celé vyjadrenie tu.
Ak ste si zakúpili hru už v jej predbežnom prístupe, kľúč by Vám mal prísť na Picroma účet už čoskoro. Hra vyzerá koniec koncov naozaj dobre, veď usúďte sami aj podľa traileru.