Vystriedala ju streamerská klasika.
Aj keď Twitch asi ťažko možno použiť ako metriku pre zhodnotenie úspešnosti hier, tak minimálne niečo nám vie napovedať. Hlavne keď sa pozeráme na popularitu konkrétnych hier postupom času. Vidieť to napríklad na Fortnite, ktorý medziročne klesol v počte sledovaných hodín, čo korešponduje aj so zníženými zárobkami oproti rovnakému obdobiu v minulom roku.
Prečítajte si tiež
Aj keď Fortnite je stále zlatá baňa, jeho príjmy rapídne klesajú
Aj pokles o 66,1 milióna hodín však Fortnite stačil na to, aby si ukoristil v rebríčku sledovanosti na Twitchi za prvý polrok 2019 druhé miesto. Na prvé miesto sa tak opäť dostala stálica v podobe MOBA hry League of Legends, ktorá za šesť mesiacov roka 2019 „nahrabala“ 512,3 milióna odsledovaných hodín.
Obrovský prepad v rebríčku však zažil PUBG, ktorý sa tento rok nezmestil do TOP 10. Naopak, veľký nárast popularity zažili World of Warcraft a GTA V.