Určite to však nie je jediný dôvod.
V Blizzarde na neúspech nie sú zvyknutí. Takmer všetko čoho sa dotknú sa premení na zlato a to aj v prípade Diabla 3, ktorého vydanie síce nebolo najšťastnejšie, no postupom času sa hra dostala do podoby, ktorá bola hodná svojho mena.
Lenže jedným z najväčších neúspechov pre firmu bola hra Heroes of the Storm, Blizzard príspevok do žánru MOBA. Bývalý šéf Blizzardu Mike Morhaime má však prosté vysvetlenie, prečo hra neuspela. Prišla neskoro.
„Myslím si, že Heroes tím vytvoril skvelú hru. Mrzí ma však, že sme Dotu nezačali naháňať skôr. Dota bola veľmi populárna, no my sme boli vtedy zameraní na World of Warcraft a nevšimli sme si, že viac ľudí hrá Dota mod ako klasický Warcraft 3.“
Dota totiž pôvodne vznikla ako komunitný mod do Warcraft: Defense of the Ancients a prakticky sa zaslúžila o vznik tohto žánru.
„Dota mod však podporovala komunita a my sme to nechceli narušiť. Mali sme plné ruky práce s World of Warcraft a mysleli sme si, že je to správne rozhodnutie v danom čase. Keby som však mohol, vrátil by som sa späť v čase a povedal: „Viete čo? Prečo nemáme malý tím, ktorý sa bude venovať Dote? Alebo prečo nepridáme Dotu do Starcraft 2 pri vydaní ako samostatný mód?“ Teraz ma mrzí, že sme to nespravili a tým pádom bola Heroes of the Storm hra, ktorá prišla neskoro.“
Dnes je teda z Heroes of the Storm hra, ktorá je pripojená na prístroje a čaká sa iba na to, kedy prestane baviť aj tých verných.
Prečítajte si tiež
Zakladateľ Blizzardu definitívne opúšťa spoločnosť
Prečítajte si tiež