Dnes už nepracuje v spoločnosti.
Spoločnosť Epic Games sa pred šialenstvom s názvom Fortnite podieľala na sérii Gears of War, ktorú však po vydaní Judgment predali Microsoftu. Hlavným producentom série bol Rod Fergusson, ktorý sa po dokončení tretieho dielu stal producentom Fortnite. Vtedy však ešte v podobe „Save the World“ kampane, nie Battle Royale verzie hry. A v rozhovore s Game Informerom priznal, že keby v spoločnosti ostal, Fortnite by pravdepodobne nikdy neuzrel svetlo sveta.
„…keby som ostal vo firme, tak by som Fortnite zrušil. Keď som tam bol tak som sa o to snažil. Tá hra nikdy nedosiahla takej úrovne, aby som kývol na pokračovanie produkcie. Preto by ste mali byť vďační, že som z firmy odišiel, pretože keby nie, tak táto hra by neexistovala.“
A vlastne za pravdu mu dáva aj hra samotná. V čase keď vyšla ako Fortnite: Save the World, tak sa o ňu veľa hráčov nezaujímalo. Boom nastal až v momente keď vyšla free-to-play Battle Royale odnož Fortnite: Battle Royale.
Fergusson si medzitým prešiel štúdiom Irrational Games, kde ako producent dotlačil k dokončeniu a vydaniu Bioshock Infinite a následne dostal ponuku od Microsoftu, aby sa opäť ujal značky Gears of War, tentokrát však ako šéf štúdia Coalition, ktoré dostalo sériu na starosti.