Výsledky Activisionu prekonali očakávania.
Vydavateľ Activision Blizzard zverejnil svoje finančné výsledky za prvé tri mesiace tohto roka a podarilo sa jej prekonať očakávania firmy, ktoré predpovedali tržby vo výške 1,71 miliardy dolárov, no nakoniec dosiahli 1,82 miliardy dolárov.
Vydavateľ mal 345 miliónov aktívnych mesačných „používateľov“ ich hier. Z toho 41 miliónov hralo Activision hry, 32 miliónov Blizzard hry a 272 miliónov užívateľov hry mobilného vydavateľa King (Candy Crush Saga)
Sekiro predalo počas prvých desiatich dní predajov viac ako 2 milióny kópií.
Základné piliere spoločnosti spočívajú v štyroch sférach: vydávanie nových hier, live service aspekt vydaných hier (mikrotransakcie), migrácia populárnych značiek na smartfóny (pozdravujeme Diablo Immortal) a hľadanie nových cestičiek ako zabezpečiť pritiahnutie hráčov k ich hrám.
$ATVI Activision Blizzard ongoing focus in 4 key areas. pic.twitter.com/ETYGaPecNZ
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) May 2, 2019
Firma zvýšila počet vývojárov na jednotlivých hrách a taktiež aj na mobilných hrách. Preto môžeme očakávať, že viac značiek Activisionu a Blizzardu bude v budúcnosti aj na smartfónoch. Taktiež môžeme očakávať viac F2P hier
Activision Blizzard Q1 Highlights. pic.twitter.com/iFKaUO0KWN.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) May 2, 2019
Call of Duty séria predala viac ako 300 miliónov kópií hier a v tomto roku sa okrem klasického nového dielu chystá aj mobilná verzia Call of Duty, ktorú vyvíja Tencent. Nové Call of Duty bude predstavené pred koncom tohto finančného štvrťroka (pred 30. júnom 2019).
Spoločnosť sleduje trendy v hernom priemysle a to znamená, že sa bude venovať spôsobom, ako dostať svoje hry k väčšiemu počtu potencionálnych zákazníkov. 60€ predaj hry ostáva, no môžeme očakávať väčšie zameranie na F2P, smartfóny, e-športy, reklamy a nové hry zamerané na ázijský trh.
Vydavateľ sleduje aj dianie v cloud biznise, kde bude môcť použiť 30 rokov svojich značiek na to, aby prilákali nových zákazníkov. Jej primárne rozšírenie však očakáva až v horizonte 5-10 rokov.