Túto kapitolu už definitívne uzavrel.
Pred niekoľkými týždňami sme vás informovali, že Brendan Green, alebo Playerunknown skončil v pozícii šéfa vývoja populárnej Battle Royale hry Playerunknown’s Battleground a presunul sa z Ázie do Amsterdamu, kde sa stal súčasťou PUBG Special Projects, kde bude jeho úlohou preskúmavať nové možnosti interakcie a pripojenia v hernom svete.
Z toho je zrejmé, že bude pracovať na niečom, čo je multiplayerovo orientované, no podľa jeho slov to určite nebude pokračovanie PUBG: „Koncept „posledného hráča nažive“ je skvelý, no je to niečo, čo som už spravil. Nemám v pláne robiť PUBG 2. Urobil som Battle Royale a teraz je čas spraviť niečo iné. Už teraz mám v hlave myšlienky, ako prepojiť ľudí a ako im umožníme mať rôznorodé zážitky.“
To však neznamená, že na Battle Royale žáner zanevrel. Naopak, chce vidieť, aby žáner rástol v oblasti e-športu a aby prišli ďalšie spoločnosti s nápadmi, ako tento žáner upraviť a zmeniť, aby priniesol nové zážitky, ako napríklad Apex Legends: „Apex Legends to spravil vynikajúco. Žiaden hype. Jednoducho ohlásili a vydali skvelú hru. No vstúpiť do tohto sveta je komplikované, a nezávidím žiadnemu štúdiu, ktoré sa o to pokúša.“
Na čom teda pracuje Green? Zatiaľ to neprezradil, no pochvaľuje si, že PUBG Special Projects mu poskytuje plnú slobodu: „Nerobíme to pre profit. Zatiaľ nie. Možno niekedy. Teraz je však priestor na skúmanie. Neexistuje deadline. Herný priemysel je náročný a sme šťastní, že môžeme byť jeho súčasťou. No teraz môžeme preskúmavať a byť na chvíľu zvedaví.“ Zároveň prezradil, že existuje iba veľmi malá šanca, že sa mu podarí vytvoriť niečo, čo bude rovnako úspešné ako PUBG.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!