Ten prekvapený nebol.
Tvorca Magic: The Gathering, Richard Garfield pracoval v posledných mesiacoch pre spoločnosť Valve a koncom roka sa im podarilo vydať Artifact, ktorá sa však v porovnaní s ostatnými legendárnymi Valve hrami nestretla s pochopením u hráčov. Hráči kritizovali biznis model hry a taktiež aj mnoho zlých dizajnérskych rozhodnutí.
Garfield však s prácou na hre skončil, nakoľko mu Valve nepredĺžilo zmluvu a práve on tak bol medzi tými, ktorých sa dotklo prepúšťanie v spoločnosti, o ktorom sme vás informovali pred niekoľkými dňami.
Prečítajte si tiež
Prepúšťalo sa aj vo Valve a odniesol si to hardvérový tím
„Neboli sme prekvapení, že sme to boli práve my. Vydanie nebolo práve najlepšie. Tím bol sebavedomý a nadšený z hry, ktorú sme vytvorili a mysleli sme si, že máme v rukách dobrý produkt, no už vydanie hry nám dalo najavo, že nebude jednoduché dostať hru tam, kam chceme.“
Zároveň však ohľadom hry zostáva naďalej optimistický. Bohužiaľ, hráči pravdepodobne tento optimizmus nezdieľajú. Aj keď pri vydaní mala hra viac ako 60 tisíc súčasne hrajúcich hráčov, všetci, ktorí sa na hru tešili ju veľmi rýchlo opustili a momentálne hra dosahuje mizerných 600 hráčov súčasne, čo je pozícia na ktorú vo Valve nie sú zvyknutý, pretože aj ich staručký Half-Life má viac súčasne hrajúcich hráčov a to je hra, ktorá vyšla v roku 1998.
Čo sa však stane s hrou je otázne. Twitter účet hry vydal poslednú informáciu ešte 22. decembra a od vtedy je vo svete Artifactu mrazivé ticho. Dúfajme len, že ich ďalšie hry nebudú nasledovať tento príklad.
The Artifact Card Buyback period is now open and will last until January 4th, 2019. You can read the details here. https://t.co/d2ExY0IIgW
— Artifact (@PlayArtifact) 22. decembra 2018