Nejde o prvého vydavateľa, ktorý vo veľkom hovorí o streamovaní.
Zatiaľ čo Sony už svoju streamovaciu službu má, v podobe Playstation Now, ostatné spoločnosti sa snažia pripraviť sa na túto ďalšiu fázu vývoja hrania. Mnoho spoločností vidí totiž nutnú investíciu do hardvéru ako priveľkú bariéru pre niektorých, aby sa z nich stali hráči. Streamovanie z cloudu by mohlo túto bariéru odstrániť a poskytnúť tak možnosť hrať sa ďalším potencionálnym zákazníkom. Google a Amazon už podľa všetkého pracujú na vlastných riešeniach (Google má svoj projekt Project Stream dokonca už v testovaní), Microsoft už dlhšie hovorí o Project Xcloud a EA na poslednej E3 konferencii taktiež hovoril o vývoji vlastného riešenia.
V novoročnom liste sa k tejto téme vyjadril aj riaditeľ vydavateľa Square Enix, Yosuke Matsuda. „Na pozadí významných zmien, súčasná generácia konzol vstúpila do svojej poslednej fázy a ďalšia generácia konzol sa stala témou mnohých debát. Naproti tomu je Cloudové hranie, ktoré sa v poslednej dobe začalo rozmáhať. Streamovanie prinesie mnoho nových operátorov, ktorí sa pripoja k výrobcom konzol. Tento vývoj vyprodukuje väčšie množstvo možností cez ktoré budú môcť herný vydavatelia distribuovať svoje hry.
Streamovanie hier bude ultimátne hnacie koleso rapídnej transformácie predaja digitálnych hier. Streamovanie taktiež naznačuje nový biznis model založený na predplatnom a myslíme si, že práve to je kľúčom k budúcemu rastu herného priemyslu.“