Strauss Zelnick si nemyslí, že Fortnite sa dá poraziť tým, že vytvoríte jeho klon.
CEO spoločnosti Take-Two, ktorá vydáva série Grand Theft Auto či Red Dead Redemption sa podelil o svoj názor na Battle Royale hry a na šialenstvo, ktoré PUBG a Fortnite spôsobili v hernom biznise. Battle Royal módy dokonca pripravujú aj veľké značky ako Call of Duty a Battlefield.
Zelnick si však nemyslí, že je to správne a podľa neho je bezvýznamné, aby toľkí naháňali tento trend. „Hádam neveríte, že Battle Royale je jediná mechanika, ktorá zachytila pozornosť hráčov. Takže ak kopírujete túto hru, tak vstúpite na trh o tri roky. Myslíte si, že dovtedy sa na hernom poli neobjaví niečo revolučné? Lebo ja si to nemyslím.“
„Keď skopírujete niečo tak úspešné ako Fortnite, neznamená to, že budete mať rovnaký úspech. Hráči, ktorí chcú hrať Fortnite ho už majú a nikto takýto klon na trhu nehľadá. Želám si, aby sme Fortnite mali my, ale nemáme a preto mi nepomôže, keď si to budem želať.“
„To však neznamená, že by sa mechaniky z Fortnite nemali používať v ostatných hrách. My sa určite nebránime použitiu dobrých herných mechaník v našich hrách pokiaľ to vytvorí dobrý herný zážitok.“
Prakticky ide o rovnakú situáciu, ako v minulej generácii s Call of Duty. Vydavatelia videli úspech série a chceli svoj kúsok Call of Duty. EA malo Medal of Honor a Battlefield, THQ malo Homefront. Problém však nastal, keď si uvedomili, že Call of Duty fanúšikovia už svoju hru majú a nemajú najmenší dôvod meniť hru za inú. Takže uvidíme dokiaľ toto Battle Royale šialenstvo dôjde, pokiaľ si to vydavatelia uvedomia.