Vyše 130 tisíc slov príbehu pridali vývojári do novej edície populárneho RPG Divinity: Original Sin 2.
Definitive Edition vyjde tento rok v auguste a bude zadarmo pre každého, kto vlastní terajšiu verziu hry. Nepôjde ale iba o vydanie toho, čo sme tu mali, s trochou pozlátka na obale. Podľa všetkého totiž vývojári z Larian Studios pracujú na plné obrátky, aby priniesli ten najlepší fantastický zážitok, aký ich hra dokáže ponúknuť.
V prvom rade ide o nový text, celkovo 130 000 slov, ktoré upravujú neskoršiu časť hry a prinášajú tak hráčom nový príbeh. Navyše text v rozsahu okolo 150 000 slov, ktorý už v hre bol, prešiel úpravami, aby jednotlivé časti príbehu do seba lepšie zapadali. Kevin Vanord je zodpovedný za písanie príbehu a vo vývojárskom videu rozpráva o tom, ako chcel uzavrieť otvorené konce dejových línií, ktoré boli v pôvodnej verzii hry. Nové dialógy by mali lepšie vykresliť charaktery jednotlivých postáv a ich motiváciu. Úpravy by mali tiež zosilniť pocit z toho, že rozhodnutia hráča majú dopad na fungovanie sveta okolo neho. Pre fanúšikov príbehu je to teda skvelá správa a nová edícia dáva tak dôvod prejsť hru aj tým, ktorí ju hrali už pri jej prvom vydaní.
Príbeh ale nie je všetko, čo v Definitive Edition prechádza zmenami. Súbojový systém prešiel značnými úpravami, čoho výsledkom je, že niektoré súboje budú jednoduchšie, iné budú predstavovať väčšiu výzvu. Nárast v náročnosti by ale mal byť plynulejší a hráča by tak nemali prekvapiť neporaziteľní nepriatelia. Veteráni sa môžu tešiť predovšetkým na nové súboje v treťom akte hry.
Vítanou novinkou je aj Story Mode herný režim, ktorý ponúkne verziu hry s najnižšou náročnosťou. Cielený je na hráčov, ktorí nie sú až takí šikovní, respektíve sa im nechce strácať čas dlhými súbojmi a Divinity hrajú preto, aby si vychutnali príbeh.