Konkrétne mal na mysli projekt Cyberpunk 2077 a to multiplayer režim, kde sa hráči obávajú mikrotranzakcií.
Generálny riaditeľ spoločnosti Adam Kiciński minulý týždeň vyhlásil, že v hre sa bude nachádzať multiplayer režim, z dôvodu „dlhodobého úspechu“, čo v preklade znamená, že chcú aby ju ľudia hrali aj po dokončení kampane. Doslova povedal, že chce aby Cyberpunk bol „viac komerčne významný“ ako bol Zaklínač 3.
Toto vyhlásenie samozrejme vyvolalo v komunite veľké obavy. CD Projekt ale na tweety odpovedal jednoznačne:
Netreba sa báť. Keď povieme Cyberpunk 2077, myslíme tým to isté ako Zaklínač 3. Obrovská kampaň, otvorený svet, RPG príbeh. Bez chytákov, dostanete to, za čo si zaplatíte – žiadne sra*ky, jednoducho poctivé hranie ako v hre Zaklínač 3: Divoký hon. Nenásytnosť necháme ostatným.
CD PROJEKT RED
Štúdio ešte neoznámilo, ako presne bude vyzerať multiplayer, no vyjadrilo sa, že bude stať na strane fanúšikov.
Myšlienka, že hráč musí platiť v hre, aj keď už za samotný titul zaplatil, nie je nová. No extrémne sa zviditeľnila pri novom Battlefronte II, kde to už prerástlo do nových rozmerov. Herná komunita sa búri, EA dokonca muselo aj na chvíľu stopnúť tento systém a nanovo ho prerobiť.
Do EA sa už nenavážajú len hráči, ale aj iné herné šúdia. Ako napríklad Blizzard:
Prečítajte si tiež
Blizzard sa baví na účet EA
Ak vás zaujala téma okolo nového Battlefrontu II, tu si môžete bližšie prečítať o probléme:
Pokiaľ ste hru Zaklínač 3: Divoky hon ešte nehrali, môžete si pozrieť našu recenziu. Je to starší titul, no stále jeden z najlepších:
Prečítajte si tiež