Hlas Thralla, Variana či Kráľa Leorica dostane na pamiatku úžasnú sochu, ktorá mu bude pripomínať 23 rokov výborne vykonanej práce.
Chris Metzen, senior viceprezident oddelenia Story & Franchise Development, odchádza po 23 rokov z Blizzardu, kde prispel k tvorbe tých najúspešnejších hier. Pôvodne do štúdia nastúpil ako animátor, tvorca ilustrácií a concept artu, no postupne začal spolupracovať aj na tvorbe samotného príbehu hier.
Spolu s dizajnérom Billom Roperom vytvoril celé univerzum hry Diablo, a v roku 1998 sa stal hlavným dizajnérom strategickej hry StarCraft. Podieľal sa aj na tvorbe niekoľkých datadiskov World of Warcraft. A, samozrejme, mal aj čo dočinenia s najnovším hitom Blizzardu – Overwatch – kde viedol tím zaoberajúci sa tvorbou príbehu a prostredia.
Okrem takejto práce na hrách je tvorcom niekoľkých noviel týkajúcich sa univerza Starcraft a Warcraft. Plus, často pôsobil ako dablér mnohým známym postavám v Blizzard hrách, ako napríklad Thrall a Varian Wrynn vo Warcraft hrách či Kráľ Leoric v prvom titule Diablo.
Metzen svoj odchod ohlásil prostredníctvom Overwatch fóra, kde sa srdcervúcim textom rozlúčil s hráčmi a fanúšikmi Blizzardu. Samotnú spoločnosť označil za svoju druhú rodinu. Chris však neplánuje založiť žiadnu inú firmu či začať iný projekt, preto kvázi „odchádza do dôchodku“ (i keď má len 43 rokov). Chce sa sústrediť na tú najdôležitejšiu vec v jeho živote – jeho rodinu.
Samotný Blizzard si chce uctiť svojho výnimočného kolegu a preto mu pri tejto príležitosti dal vyrobiť vlastnú sochu. Ako môžete vidieť, je na nej zobrazený spolu s malým Winstonom (z Overwatch) a na okraji sú logá všetkých hier, na ktorých tvorbe sa podieľal.
Takže vďaka, Chris Metzen. Za všetko.