Do hry totiž prichádza určovanie najlepšieho hráča zápasu a vyznamenania od spoluhráčov i protivníkov.
Tím Heroes of the Storm sa inšpiroval od svojich kolegov v Overwatch a priniesol do tejto MOBA hry novinku oceňovania úspešných hráčov v zápase. Po každej bitke bude vyhlásený tzv. MVP teda Most Valuable Player. Ide o hráča, ktorý sa vyznamenal počas hry svojou aktivitou a snahou. Je jedno, z ktorého tímu tento najhodnotnejší hráč bude, či už víťazného alebo porazeného, každý jeden má šancu titul získať na základe svojho výkonu v zápase.
Novinkou tiež bude (rovnako ako v Overwatch) možnosť pre oba tímy hlasovať (resp. oceňovať) hráčov, ktorí sa určitým spôsobom vyznamenali v hre. Účastníci zápasu môžu získať niekoľko rôznych druhov ocenení ako napríklad:
- Headhunter – Najviac získaných táborov žoldnierov
- Bulwark – Najviac utrpeného poškodenia Warrior hrdinom
- Siege Master – Najviac rozdaného poškodenia stavbám nepriateľa
- Stunner – Najdlhší kombinovaný čas ochromenia spôsobeného nepriateľským hráčom
- Dominator – Najlepší killing spree
- Painbringer – Najviac rozdaného poškodenia
Samozrejme ocenení bude viac. Blizzard takto umožňuje hráčom, nech rozhodnú, kto si zaslúži pochvalu za svoju snahu. Čas na vyjadrenie svojho uznania bude okolo 15 sekúnd. Hráči, ktorí dosiahnu dostatočný počet pochvál, dostanú status Epic alebo Legendary a môžu dokonca „získať extra porciu fanfár“. Neviem, čo tým Blizzard myslel, možné je, že budú aj určité špecifické odmeny za tieto statusy. Všetko uvidíme po najbližšom veľkom patchi, ktorý prinesie do hry celý tento systém oceňovania.