Slúži Denuvo a podobné DRM ochrany skutočne pre zákazníka a nie proti nemu?
Zaklínač 3: Divoký hon dokázal, že sa to dá aj bez ochrán, že najdôležitejším prvkom pre slušné predaje je kvalita samotnej hry. Aj napriek tomu drvivá väčšina herných spoločností stále využíva buď Denuvo alebo obdobné protipirátske ochrany, ktoré sa po čase tak, či onak podarí nakoniec prekonať a jediní, ktorí na to doplatia, sú poctiví, platiaci hráči. Skvelá strieľačka Doom od svojho vydania využívala spomínané Denuvo, ktoré sa radí za jednu z najspoľahlivejších, no zároveň stále najkontroverznejších ochrán, no aj napriek svojmu statusu príliš dlho nevydržala.
Doom bol po dva a pol mesiacoch cracknutý, respektíve lepšie povedané, najnovšia verzia Denuva bola. Za týmto „achievementom“ nestojí známa skupina 3DM, ktorá vraj stále pracuje na cracku pre Rise of the Tomb Raider, ale iný cracker, ten, ktorý sa postaral o zrušenie ochrany skvelej filozofickej puzzle hry The Talos Principle. Uvidíme, ako na túto skutočnosť zareagujú autori ochrany a tvorcovia hier, ktorí chcú do svojich titulov Denuvo ešte len implementovať.
Zo zrejmých dôvodov neuvádzame žiadne linky a ani ich nebudeme akceptovať v komentároch.
UPDATE Upravujeme pôvodnú informáciu o tom, že Denuvo bolo cracknuté. Cracker DRM službu necrackol, využil len by-pass v systéme a tým crackol hru. Takže ešte raz, cracknutá bola hra, nie samotný program.