Ak vás už behanie po Pustine unavilo, budete si ho môcť osviežiť novými hernými prvkami.
Nehovorme už o tom, aký bol pre mnohých Fallout 4. Všetci vieme, aké boli staré Fallouty, všetci vieme, aký smer nabrala séria pod krídlami Bethesdy a rovnako tak všetci vieme povedať, v čom mala štvorka navrch a v čom zase zlyhávala. Teraz to už dôležité nie je, pretože tvorcovia obohatia hru o výrazné herné prvky, ktoré prakticky celkovo zmenia celý pôvodný herný zážitok. A práve preto by mali zbystriť aj tí, pre ktorých bol štvrtý diel viac-menej sklamaním.
Po vzore Obsidianu a ich diele Fallout: New Vegas, v ktorom bola obtiažnosť „Hardcore“ obsahujúca nutnosť jedenia, pitia či spatia dostupná už pri vydaní, sa do rovnakého experimentu pustila aj samotná Bethesda. Tá momentálne pracuje na kompletnom prerobení najvyššej obtiažnosti „Survival“ vo Fallout 4. Tá dostane rovnako tak potrebu jedenia a spánku, budú na nás číhať rôzne choroby a podobne. To je všetko, čo zatiaľ vieme, pretože spoločnosť sa mimo statusu na svojom Twitteri spred 3 dní už nikde podrobnejšie nevyjadrila.