Existuje niekto, kto by dokázal zmrviť dokonca aj optimalizáciu graficky primitívnej 2D hry? Áno existuje, Ubisoft.
Keď vyšiel v otrasnom stave Watch_Dogs, Ubisoft bol terčom vtipov, kým si povesť nenapravil slušným Far Cry 4. Keď vyšiel ešte v horšom stave Assassin’s Creed Unity, zo spoločnosti už nerobili srandu len hráči, ale dokonca aj pápež počas príhovoru Urbi et orbi, no stále len kým nevyšiel oveľa lepšie spracovaný Assassin’s Creed Syndicate. No a včera vyšiel v otrasnom stave Tetris Ultimate, a ja sa začínam pýtať, čo by musel Ubisoft také následne vydať, aby ho už hráči raz a navždy definitívne neodpísali.
Aj keď je Tetris Ultimate len 2D hrou s jednoduchými farbami, primitívnou fyzikou a žiadnymi komplexnými scénami, Ubisoftu sa ju aj napriek tomu podarilo pokaziť až tak, že laguje, a to aj v hlavnom menu. Momentálne hru označilo na Steame pozitívne len 30%, čo je skutočne zahanbujúci výsledok. To, že často padá a často mrzne, dokonca hovoria aj recenzie, ktoré ju ohodnotili palcom nahor, a tie s palcom nadol okrem toho informujú aj o nemožnosti nabindovať tlačidlá, nepodpore niektorých ovládačov či orezanosti módov oproti pôvodnej verzii vydanej na Nintendo 3DS. Samozrejme, netreba zabúdať, že Tetris Ultimate využíva uPlay, a to aj napriek tomu, že hru kúpite na Steame a že stojí nekresťanských 20 eur.
Ak ste sa teda niekedy sami seba pýtali, či existuje spoločnosť, ktorý by dokázala zmrviť aj tú technicky najjednoduchšiu hru všetkých čias, tak áno, existuje. Je ňou Ubisoft.