Aj vám už liezlo na nervy to, že Impérium tu stále len a len vyhráva? V to prípade vás poteší, že tvorcovia trocha pristrihnú Darth Vaderovi krídielka, respektíve o niečo zbrúsia z prilby…
Jednou z úloh alfa/beta testovania hier všeobecne je skúmanie hrateľnosti, ich vyváženosti a odstraňovanie bugov. Keďže je vývoj hier zložitý, obzvlášť ak ide o dokonalý balanc v multiplayerových bojoch, chyby v dizajne sú úplne bežné. Tento problém neobišiel ani Star Wars: Battlefront, ktorého beta skončila včera. Na Twitteri sa objavila otázka od hráča, či je proste neschopný hráč, pretože nikdy nevyhral ako rebel. Odpoveď, ktorá na seba nedala dlho čakať, odhalila pravdu – za všetkým je vyváženie medzi oboma bojujúcimi stranami.
Niekoľko dní predtým sa rovnako na Twitteri objavilo vyjadrenie od samotného dizajnéra Dennisa Brännvalla, ktorý priznal, že Walker Assault je proste tuhý a že úpravy ho určite neminú. Ak ste si teda mysleli, že ako rebeli nestojíte za nič a svetelný meč vám nejako nepasuje do ruky, nezúfajte, pravdepodobne za to mohli len typické záležitosti z nedokončenia hry.
Star Wars: Battlefront vychádza už o mesiac, 17. novembra 2015, na PC, PlayStation 4 a Xbox One.