Dočkáme sa znovu takého klenotu, za aký sa dodnes považuje taký Master of Orion 2: Battle at Antares?
Vývojári World of Tanks získali práva na značku Master of Orion, čiže značku známej vesmírnej série 4X stratégií, ktorá pred takými 20 rokmi patrila medzi špičku žánru, ešte v roku 2013, no až dnes prezradili svoje smelé plány s jej reštartovaním. Hra bude oplývať moderným vizuálom, orchestrálnym soundtrackom od pôvodného skladateľa (ide pravdepodobne o Davida Govetta), dabingom od známych hercov a novým používateľským tutoriálom.
Andrés Chilkowski, spoluzakladateľ NGD Studios, sa vyjadril, že štúdio prinieslo do hry veľa úprav, no zachovávajúc pritom klasickú hrateľnosť. Hráči budú manažovať kolónie a populáciu, rozhodovať sa, kde zaostria svoje záujmy, či na vývoj, výrobu, zdroje, vojenskú silu, aby sa stali tými najväčšími dobyvateľmi vesmíru. Dodržiavac základnú premisu sa tak budú dať konflikty vyriešiť nielen priamym vojenským kontaktom, ale aj diplomaciou, technológiami či správnou ekonomikou.
Na hráčov budú číhať náhodné udalosti a anomálie, ktoré by mali priniesť do hrateľnosti určitý prvok variáce. Dôležitou súčasťou titulu tu rovnako bude morálka civilizácie, miera znečistenia, dane a obrana svojho druhu. Finálna verzia bude obsahovať 6 druhov vesmírnych lodí, možnosť ich kustomizácie (motory, rakety, armor, štíty a podobne), 75 technológií budúcnosti so stovkami vylepšení a tieto rasy:
- Alkari
- Bulrathi
- Darlok
- Človek
- Klackon
- Psilon
- Meklar
- Mrrshan
- Sakkra
- Silicoids