Bývalému scenáristovi štúdia BioWare sa nápad Mass Effect seriálu nepozdáva

Bývalému scenáristovi štúdia BioWare sa nápad Mass Effect seriálu nepozdáva

 

Rozumné argumenty.

Včera sme vás informovali o tom, že spoločnosť Amazon je veľmi blízko tomu, aby získala práva na prípravu seriálu, ktorý bude založený na populárnej RPG sérii štúdia BioWare, Mass Effect. A aj keď sa nájdu mnohí, ktorí na túto správu reagovali s nadšením, tak určite sa nájdu aj takí, ktorí veľkú radosť nezdieľajú.

A jedným z nich je aj bývalý scenárista štúdia BioWare David Gaider, ktorý sa síce primárne venoval Dragon Age sérii, no určite čo-to napísal aj pre Mass Effect. Gaider v súčasností pôsobí v štúdiu Summerfall Studios.

Na jednej strane síce Gaiderovi odľahlo, že to bude seriál a nie celovečerný film, no tam sa pre neho pozitíva asi končia: „Možnosť existencie Mass Effect alebo Dragon Age seriálu ma trochu desí, na rozdiel od mnohých fanúšikov ktorí sú...nadšení?“

Len tak na začiatok, Mass Effect a Dragon Age majú hrdinov, ktorých si môžu hráči upraviť, čo znamená, že seriál si bude musieť vybrať, či bude protagonista muž alebo žena. Boom, hneď na začiatku ste si odcudzili veľkú časť fanúšikov, ktorí mali nádej.“

„Tento hrdina má taktiež byť postavou pre hráča, ktorá bude vyplnená rozhodnutiami. To však v seriáli nebude fungovať. Takže protagonista bude musieť mať vlastnú osobnosť a vlastný príbeh, čo bude čudné.“

„Myslíte si, že sa mýlim? Len zoberte do úvahy, koľko príbehu je presunutých na spoločníkov. Iba sami o sebe sú hlavné postavy Dragon Age a Mass Effect...celkom nudné. Takže to fungovať nebude. A keď sa zamyslíte nad spoločníkmi. Tak porozmýšľajte, ako naviazaní sú na nich hráči. A teraz si uvedomte, že neexistuje spôsob, ako by mohol jeden príbeh pokryť všetkých. A premýšľajte nad hnevom fanúšikov X postavy, ktorá bola presunutá na okraj alebo v seriáli vôbec nebude.“

Gaider taktiež vyjadril obavy z toho, že hlavný príbeh seriálu bude odsunutý na vedľajšiu koľaj, aby tvorcovia seriálu uspokojili fanúšikov všetkých spoločníkov alebo presne naopak. Podľa neho totiž hlavné príbehové línie Dragon Age a Mass Effect sú „prinajlepšom použiteľné.“ Pri hrách to stačilo, pretože tá kombinovala hlavnú príbehovú líniu s príbehmi spoločníkov a taktiež umožňovala slobodu rozhodovania.

„Želám však veľa šťastia tým, ktorí budú seriál tvoriť, pretože ho budú potrebovať,“ ukončil svoj príspevok Gaider.

Zdroj: Twitter

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk