Už zajtra vydavateľ THQ Nordic nielenže oslávi 10. narodeniny, ale na svojej výročnej konferencii nám 17. septembra ukáže – okrem mnohých ďalších vecí – aj nové zábery z Elexu II. Práve pri tejto príležitosti sme si pre vás pripravili rozhovor s Piranha Bytes o ich pripravovanej post-apokalyptickej novinke.
Rozhovor s viceprezidentom osobných systémov HP Inc. - O pandémii, nových zariadeniach aj ekologickom dopade
Je len málo značiek, ktoré sú vo svete počítačov tak dlho ako HP. Preto keď sa objavila šanca opýtať sa pár profesionálnych, ale aj osobnejších otázok viceprezidenta kategórie osobných systémov pre strednú Európu, neváhali sme a sadli sme si – síce na diaľku – s pánom Thomasom Beyerom a nechali ho odpovedať na otázky o minulosti, prítomnosti, ale aj budúcnosti produktov a samotnej spoločnosti, pre ktorú už 20 rokov pracuje.
Ghost of Tsushima je obrovským svetom, v ktorom sa stratíte a ktorý odmeňuje zvedavých, tvrdí šéf vývoja hry Nate Fox
Ghost of Tshushima podľa kreatívneho riaditeľa zo štúdia Sucker Punch balansuje na hrane katany. Na jednej strane čepele sa má nachádzať osobný, hlboký príbeh, na tej druhej otvorený svet, ktorý vás pohltí. Tomu hovorím zážitok, ktorý vás rozseká!
ROZHOVOR: Herný vývojár Jan Zelený o tom, ako si počas siedmych rokov vývoja plnil sen s hrou Mashinky
Hra Mashinky sa stala nečakaným hitom nielen na nezávislej scéne. Aká však bola cesta Jána Zeleného za vytvorením takejto hry?
Hlava marketingu pre ASUS ROG - Sme rebelskí rojkovia, ktorí načúvajú fanúšikom a neustále hľadajú niečo nové
Vivian Lien zastáva od roku 2015 pozíciu CMO v spoločnosti ASUS, no v hernom priemysle sa pohybuje oveľa dlhšie. Pri príležitosti predstavenia nových produktov značky ASUS ROG sme mali možnosť opýtať sa jej pár otázok, čo sme definitívne nemohli odmietnuť. V rozhovore sme sa opýtali nielen na obľúbenca medzi novinkami, ale aj na názory na stále rozšírenejší fenomén menom streaming, budúcnosť herných zariadení a napríklad aj na jej obľúbenú hru.
ROZHOVOR: Tukan a Alžběta Trojanová o ich novej relácii New Game +
Pokiaľ obľubujete herné relácie, tak vám celkom určite neunikol nový projekt televízie Seznam.
Majiteľ ešportového tímu Hippomaniacs: Slovenskí hráči sú netrpezliví, pre úspech musia viac obetovať
Veľkoobchodník a majiteľ ešportového tímu Hippomaniacs Eduard Winkler hovorí, že na Slovensku je podpora elektronických športov oproti zahraničiu mizerná. Pre rozvoj slovenskej ešportovej scény je dôležité vzdelávanie hráčov a vybudovanie základnej infraštruktúry. O niekoľko rokov však môže mať slovenský ešport aj svetové zastúpenie.
Martin „Styko“ Styk: Slovensko má veľký potenciál v e-športoch, zopár rokov však potrvá, kým ho naplno využijeme
Profesionálny hráč CS:GO Martin „Styko“ Styk hovorí, že v amerických e-športových tímoch ide skôr o zábavu a hru, kým v tých európskych je to viac o biznise. Trvalému prestupu cez veľkú mláku sa nebráni. Zároveň však neprestáva veriť, že slovenský e-šport môže byť v budúcnosti úspešný.
Diskusia s Warhorse: Pri Kingdom Come sme sa prekonali a to, čo nebolo dobré, spravíme nabudúce lepšie
V rámci návštevy pražského štúdia Warhorse sme si „sadli na slovíčko“ s trojicou kľúčových členov tímu.
VIDEO: V štúdiu Warhorse sme vyspovedali tvorcov hry Kingdom Come: Deliverance
České štúdio Warhorse nám umožnilo navštíviť ich kancelárie. Okrem rozhovoru s tvorcami hry Kingdom Come: Deliverance, sme mali možnosť natočiť si aj samotnú diskusiu, z ktorej vám prinášame záznam.
Porozprávali sme sa s Danielom Vávrom: Úspešný predaj, český dabing a plány do budúcna
O úspechu českého stredovekého RPG Kingdom Come: Deliverance, sme vás už niekoľkokrát informovali. Priniesli sme prvé dojmy v deň vydania a pred nedávnom vo vyčerpávajúcej recenzii aj zhodnotili Jindřichové dobrodružstvá. Dnes vám pre zmenu prinášame rozhovor s hlavným vedúcim projektu a spolumajiteľom Warhorse Studios, Danielom Vávrom.
Vyspovedali sme Nikitu Buyanova: Čo všetko prezradil o hre Escape from Tarkov?
Hre Escape from Tarkov sa na našom webe venujeme pomerne často. Dnes vám prinášame exkluzívny rozhovor, v ktorom sme vyspovedali šéfa štúdia Battlestate Games a vedúceho projektu Escape from Tarkov.
Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Noe
Mnohí z vás sa asi po prečítaní nadpisu zľakli, že sme uskutočnili rozhovor s biblickým Noem, ktorý staval Archu. Prekvapivo, nie je to tak. Ide o prezývku hráčky, ktorá sa venuje cosplay, má rada príbehové hry a tancuje brušné tance.
Veľký ROZHOVOR so štúdiom Piranha Bytes: Questy v ELEXe sú navzájom prepojené tak ako v žiadnej inej RPG, sľubujú autori legendárnej série Gothic
ELEX, hra inšpirovaná Hviezdnymi vojnami, ktorá má ku Gothicu bližšie než jeho dvojča, Risen. Hra, kde môžete zabiť väčšinu NPC a svet sa tomu prispôsobí.
Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Veronika
Vitajte pri 22. rozhovore s hráčkou. Dnes sme vyspovedali Veroniku alias Nikkie, ktorá začínala na Nintende, v súčasnosti vlastní herný notebook a miluje Vita Scalettu z druhej Mafie.
Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Dominika
Od ostatného rozhovoru nepretieklo veľa vody dolu Váhom, ani veľa piva dolu hrdlom. Keďže sú však Vianoce, máme tu pre vás špeciálny bonus v podobe rozhovoru s Dominikou, ktorá je síce mladá, pôsobí ešte mladšie, no už je mamičkou dvoch detí. Má dosť času na hry? Čítajte ďalej...
Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Nicole
V okrúhlom dvadsiatom vydaní nášho seriálu spoznáte hráčku, ktorá vám môže čosi vytetovať na telo a dozviete sa, či sa jej páčia polonahé prsnaté ženské postavy. Predstavujeme vám Nicole, ktorá predviedla skvelý cosplay Maleficient.
Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Desana
Vitajte pri 19. pokračovaní nášho seriálu. Dnes sme sa o hrách porozprávali s Desanou, ktorá je informatička a napriek všeobecne vžitému názoru o informatikoch sa venuje množstvu fyzických aktivít.
Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Slávka
Osemnáste pokračovanie našich rozhovorov s hráčkami bude čímsi iné, konečne sa nám podarilo zlomiť jedno pravidlo, ktoré sme tu doteraz mali. Neprezradíme však dopredu o čo ide, prečítajte si rozhovor so Slávkou, ktorá je veľmi sympatická, vtipná a hrala Postal 2.
Rozhovor s Karolom Cagáňom, hlavným organizátorom a spoluzakladateľom eventu Y-GAMES
Pár mesiacov po ukončení Y-GAMES Summer 2016 edície prinášame rozhovor s Karolom Cagáňom, hlavným organizátorom celého podujatia.
Ďalšie články...
- Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Martina a Veronika
- Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Martina
- Y-Games: Rozhovor s Júliusom Vencelom: Zástupcom generálneho partnera TPD Euronics
- Y-Games interview: zakladateľ Karol Cagáň rozpráva o pozadí tejto progamingovej akcie
- Rozhovory s (naozajstnými) hráčkami: Zuzka