Mor hier sa už pomaly začína dariť hubiť.
Middle-earth: Shadow of War je príkladom tej hry, ktorej prehnaná snaha vývojárov prísť čo najrýchlejšie k lacným peniazom, zabila jej sľubný potenciál. Samotná hra predsa len nebola sama o sebe zlou, no prítomné mikrotransakcie veľmi poškodili hrateľnosť a celkový feeling z nej. Iste, vyjmúc ten „herný mor“ tak sa wow efekt zo Shadow of Mordor už neopakoval, no stále išlo v jadre o dobrú akčnú zábavu odohrávajúcu sa v temnom prostredí sveta Pán prsteňov.
Dnes tvorcovia vydali nový update, ktorým k radosti všetkých celý systém mikrotransakcií z hry odstraňujú. Preč je konečne ten neslávny market, ktorý v našich očiach tú hru tak zhodil. Okrem toho sa vývojári pochlapili, opravili mnoho bugov a pridali do hry nové featúrky ako možnosť rerolovania schopností, nové prestige skilly, či navýšenie max levelu nepriateľského kapitána na 85.
Tak takúto obrazovku už v Middle-earth: Shadow of War nenájdete
Napríklad orkovia naverbovaní cez „Online Vendetta“ alebo „Ranked Conquest“ sú odteraz uskladnení vo vašom inventári a tréning, upgradovanie a upravovanie sú zabezpečené hernou menou Mirian. Značné zmeny boli spravené v záverečnej časti hry doteraz známej ako Shadow Wars. Po novom sa volá Epilogue a prevádza ním Shelob. Ak ho celý zvládnete, získate Masky Nazgula a nové schopnosti umožňujúce vyvolať príšery, nemŕtvych a prekliať nepriateľov. Po úplnom skončení hry (myslíme tým záverečné titulky) sa do hry budete môcť vrátiť a ďalej si upravovať svoje armády a základne.
Zoznam všetkých úprav (a že ich je teda požehnane) nájdete na Steame.