„Project Dagger“ narazil.
Vydavateľstvo Take-Two poslalo prekvapujúcu žiadosť o zrušenie kontraktu medzi spoločnosťou a štúdiom People Can Fly, ktoré sa týkalo vydania ich chystanej hry, ktorú zatiaľ poznáme iba ako „Project Dagger“ a to spôsobom dohody.
Project Dagger bola nová herná značka v žánri akčných adventúr, ktorú vyvíjala pobočka štúdia People Can Fly v New Yorku, pričom vývoj tejto hry viedol bývalý režisér vývoja Just Cause 3 Roland Lesterin a samotné štúdio ju označovalo za „prelomovú.“
Podľa štúdia spoločnosť Take-Two "neoznámila zámer uplatniť svoju opciu na odkúpenie práv duševného vlastníctva na produkty vyrobené na základe dohody," čo v reči laikov znamená, že People Can Fly môže naďalej pokračovať vo vývoji hry pod týmto názvom (ktorý zatiaľ nebol ohlásený) a ponechať si aj duševné vlastníctvo, ktoré pri vývoji projektu vzniklo.
Generálny riaditeľ spoločnosti People Can Fly Sebastian Wojciechowski vo svojom vyhlásení k ukončeniu zmluvy uviedol: „Predpokladám, že sa rozídeme v dobrom a nevidím dôvod, prečo by sme v budúcnosti nemohli spolupracovať so spoločnosťou Take-Two na nejakom inom projekte.“
„Pevne veríme v potenciál projektu Dagger a teraz sme odhodlaní pokračovať v jeho vývoji v rámci našej vlastnej vydavateľskej činnosti. Hra je stále v predprodukčnej fáze - náš tím sa teraz zameriava na doladenie jednotlivých prvkov hrateľnosti a migráciu z UE4 na UE5.“
„Som si vedomý, že toto rozhodnutie nám prinesie ďalšie investície, ale vydávanie vo vlastnej réžii je súčasťou našej stratégie. Samozrejme, nevylučujeme spoluprácu s novým vydavateľom, ak to vytvorí zaujímavú obchodnú príležitosť."
Project Dagger je jedným zo siedmych projektov na ktorých pracuje People Can Fly. Na Project Gemini pracujú so Square Enix a okrem toho vyvíjajú koncept pre Project Red, dvojicu VR projektov a dvojicu menších projektov s označením Bifrost a Victoria.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!