Niektorí hráči zjavne nemajú ani šajnu, ako prebieha tvorba hier a preto ich musia vývojári priučiť

Niektorí hráči zjavne nemajú ani šajnu, ako prebieha tvorba hier a preto ich musia vývojári priučiť

 

Niekedy je lepšie mlčať.

Leaknuté zábery z GTA VI dokonalo predviedli, ako bežný hráči netušia nič o procese vývoja hier. Po analýze záberov, ktoré sa dostali na internet sa totiž mnohí začali sťažovať, že vizuál hry nevyzerá veľmi dobre. A to aj napriek tomu, že tieto zábery pochádzajú z vývojárskeho buildu hry, ktorý bol niekoľko rokov starý a nikto neočakával, že sa k nemu verejnosť dostane.

Za týmto nasledoval príspevok ďalšieho „znalca“ na sociálnej sieti Twitter, ktorý napísal: „Ak by ste vedeli, ako prebieha vývoj hier, tak by ste vedeli, že vizuál je jednou z prvých vecí, ktoré sa dokončujú. Táto hra je štyri roky vo vývoji a plánovaní. Čo vidíte teraz je takmer to isté, čo dostanete. Na budúci rok sa bude pracovať na kódovaní misií a debugu. Všetko veci na pozadí. Hra vyzerá naprd.“

Reakcia tohto „odborníka“ na slovo vzatého už nenechala chladnými ani vývojárov ostatných hier, ktorí začali na sociálnu sieť Twitter pridávať príspevky toho, ako ich hry vyzerali počas vývoja. Podľa daného užívateľa by hry mali vyzerať celkom dokončene, však?

Realita je však už štandardne celkom iná.

Vývojári Cult of the Lamb ukázali, ako vyzerala ich hra počas vývoja. Takto zas vyzerala hra Control. Hra Immortality takto vyzerala celé dva roky počas vývoja. Takto za vyzeral Thunderjaw z Horizon Zero Dawn. Vývojár zároveň dodal, že pri úvodných fázach vývoja hry boli používané assety z Killzone série. A takto vyzerala hra Sea of Thieves tri a pol roka pred svojim vydaním. A takto zas známa scéna z Uncharted 4.
Zdroj: Twitter

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk