Priamo od šéfa.
Budúcnosť hernej divízie spoločnosti Warner Bros. visí už dlho na vlásku. Nemá to až taký súvis s úspechom či neúspechom hier spoločnosti, ale skôr to vypovedá o finančnom stave materskej spoločnosti. Napríklad v posledných mesiacoch sa špekulovalo o odpredaji hernej divízie primárne kvôli tomu, že po spojení Warner Bros. a Discovery vznikol obrovský dlh, ktorý vyústil v škrty a snahu o jeho zníženie. A herná divízia bola jednou z možností, ako sa s dlhom vyrovnať.
Podľa šéfa Warner Bros. Games Davida Haddada sa však žiadne škrty a predaj nechystajú. V rozhovore pre Axios Haddad prezradil, že herná divízia generuje profit a zo strany vedenia má podporu, ktorá vylučuje budúce škrty: „Verím tomu, že v budúcnosti budeme mať kritickú úlohu vrámci spoločnosti. Vedenie Warner Bros. Discovery vyjadrili veľkú vieru v rast herného biznisu ako súčasť celkovej stratégie spoločnosti.“
Haddad taktiež charakterizoval snahy spoločnosti v posledných rokoch ako snahy priniesť čo najkvalitnejšie hry: „Jednou z našich superschopností je sila našich 11 interných štúdií. Mali sme tiché obdobie, no išlo o snahu zvýšiť kvalitu našich hier.“ Podľa Haddada je jasným dôkazom tejto stratégie ochota spoločnosti odstrániť old-gen verzie Gotham Knights (kvôli tomu, že by neposkytli kvalitný zážitok) a nedávny odklad Hogwarts Legacy.
Hernú divíziu Warner Bros. čakajú určite lepšie časy. Po masívnom úspechu hier ako Multiversus či LEGO Star Wars: The Skywalker Saga nás čakajú vydania Gotham Knights, Hogwarts Legacy či Suicide Squad: Kill the Justice League. Medzitým štúdio NetherRealm pracuje na ďalšej bojovej hre a Monolith zas pracuje na hre Wonder Woman.