Povýšenie.
Minulý týždeň sme vás informovali, že šéf dizajnu Battlefield 2042 Fawzi Mesmar opustil po vydaní hry štúdio DICE, no v tomto prípade nešlo o konsekvenciu problematického vydania hry, pretože išlo o plánovaný krok. Mesmar totiž hovoril o ponuke ktorá sa neodmieta a teraz sme sa dozvedeli, čo za ponuku to bolo.
Prečítajte si tiež
Šéf dizajnu Battlefield 2042 opúšťa tesne po vydaní hry štúdio DICE
Mesmar sa totiž presunul do vydavateľstva Ubisoft, kde sa stal viceprezidentom tímu editorov. Tím editorov je v Ubisofte tou najvyššou inštanciou čo sa týka kreatívnych záležitostí a ide o skupinu editorov, ktorí schvaľujú projekty, pripomienkujú hry vo vývoji a určujú smerovanie Ubisoftu. Technicky tak ide o celkom solídne povýšenie.
Mesmar sa bude zodpovedať súčasnému šéfov tímu editorov, ktorým je kreatívny šéf Ubisoftu Igor Manceau: Fawzi je jedným z najrešpektovanejších herných dizajnérov a má silnú históriu spájania tímov naprieč rôznymi projektami, expertízami a pozadiami. Sme nadšení, že ho môžeme privítať v našom tíme a verím, že si vybuduje silné partnerstvá s tímami naprieč Ubisoftom,“ povedal Mancau.
„Som nadšení, že budem pracovať s talentovanými tímami naprieč Ubisoftom aby som smeroval ich kreativitu a budoval budúcnosť Ubisoft hier spolu s nimi. Ubisoft má najkreatívnejšie mysle v hernom priemysle a teším sa na to, že ich budem môcť podporovať, aby sme hráčom dodali hodnotné zábavné zážitky.“
Tím editorov Ubisoftu prešiel v posledných mesiacoch viacerými zmenami, pričom tou najkľúčovejšou bol odchod šedej eminencie Ubisoftu, Serga Hascoëta.