S dôrazom na momentálne.
Minulý týždeň spôsobila rozruch správa o tom, že spoločnosť PlayerWON chce na základe technológie, ktorú vyvinula spoločnosť Simulmedia dostať do štandardných konzolových (a pravdepodobne aj PC) hier reklamy a vývojári by tým pádom odmeňovali hráčov za sledovanie reklám rôznymi in-game odmenami.
A jednou zo spoločností, ktorá uzatvorila partnerstvo s PlayerWON bol aj vydavateľ Electronic Arts a vzhľadom na jeho povesť sa už všetci chytali za hlavy. EA však tvrdí, že žiadne reklamy vo svojich hrách nechystá. Teda…momentálne.
Hovorca EA to prezradil webu PC Gamer: „Po tom, čo sme sa dočítali, že údajne plánujeme do svojich hier pridávať reklamy na štýl televízií musíme upozorniť, že in-game reklamy pre konzoly nie sú niečím, čo máme momentálne v pláne a ani sme nepodpísali žiadnu dohodu na to, aby sme ich implementovali. Vytváranie najlepšieho zážitku pre hráčov je našou najväčšou prioritou.“
Vyjadrenie hovorcu EA je však celkom paradoxné, pretože to bolo práve EA, ktoré už skúšalo dostať reklamy do svojich hier. Konkrétne sa v športovej sérii UFC objavila upútavka na seriál The Boys. EA však po sťažnostiach hráčov tento pokus o reklamy v hrách označila za omyl a stiahla ju z obehu.
Prečítajte si tiež