Odpovede na jednom mieste.
Aj keď už je to nejaký piatok čo sa skončila výstava E3 2021, tak až postupom času sa začali zbierať jednotlivé dáta, ktoré ukazujú, aké hry zaujali hráčov počas niekoľkých dní výstavy najviac. Redakcia Gamesindustry.biz tak vytvorila prehľad toho najlepšieho, najsledovanejšieho a najpopulárnejšieho počas E3 týždňa a rozdelila to podľa jednotlivých sociálnych sietí.
Na sociálnej sieti, ktorá je populárna hlavne smerom na západ od nás vládla rebríčku popularity hra The Legend of Zelda: Breath of the Wild Sequel nasledovaná hrami Elden Ring, Battlefield 2042, Halo Infinite a Forza Horizon 5.
Najviac sa o E3 tweetovalo v USA, za ktorým nasledovalo Japonsko, Španielsko, UK a Brazília.
Rebríček najpopulárnejších hier na E3 2021 na sociálnej sieti Facebook sa výrazne líši od rebríčka na Twitteri. Tri hry sa síce objavujú v oboch rebríčkoch, no do poradia popularity sa zaradili dve ďalšie.
- Battlefield 2042
- Forza Horizon 5
- Halo Infinite
- Starfield
- Metroid Dread
Zo spoločností sa najviac spomínal Ubisoft, Bethesda, Activision, Capcom a Square Enix.
Youtube
Na Youtube sa toho dialo najviac. Obrovské množstvo divákov totiž sledovalo na tejto platforme aj samotné konferencie a preto sú štatistiky z tejto služby kľúčové pre určenie popularity.
- Popularitu konferencií zvalcovalo Nintendo. Táto konferencia mala 26 miliónov vzhliadnutí naprieč 305 rôznymi Youtube kanálmi, pričom dosah tejto konferencie je 99,9 milióna divákov a konferencia mala až 97% kladných hodnotení.
- Druhou v poradí bola Xbox & Bethesda konferencia, ktorá dosiahla 14,4 milióna pozretí naprieč 191 kanálmi s dosahom na 44,3 milióna divákov a s 97% kladných hodnotení.
- Treťou bola Summer Game Fest Kick Off s 9,7 miliónmi pozretí naprieč 172 kanálmi s dosahom 51,5 milióna divákov a 96% kladných hodnotení.
- Štvrtou najpopulárnejšou konferenciou sa môže pochváliť Ubisoft s 5,1 miliónmi pozretí naprieč 207 kanálmi s dosahom 87 miliónov divákov a 94% kladných hodnotení.
- Ďalšie miesta obsadili Square Enix Presents (3,2 milióna pozretí s dosahom 42,3 milióna divákov a 89% kladných hodnotení), PC Gaming Show (2,5 milióna pozretí s dosahom 26,5 milióna divákov a 94% kladných hodnotení) a Koch Media Primetime Event (1,8 milióna pozretí s dosahom 22,7 milióna divákov a 94% kladných hodnotení.)
Najpopulárnejšou hrou bol Elden Ring s 23,1 miliónmi pozretí. Za ňou nasleduje Forza Horizon 5 (20,5 milióna pozretí), Battlefield 2042, Avatar Frontiers of Pandora a Rainbow Six: Extraction.