Bude úspešný?
Podľa informácií webu The Information smeruje spoločnosť Netflix do herného priemyslu. Webu to prezradili bližšie nekonkretizované zdroje z vnútra spoločnosti a podľa nich už spoločnosť oslovila viacero „skúsených výkonných riaditeľov“ vo videohernom priemysle, ktorý majú tieto sny Netflixu zhmotniť do reálneho produktu.
Netflix už do poľa interaktívneho priemyslu siahol prostredníctvom interaktívnych seriálov Black Mirror: Bandersnatch a You vs. Wild a taktiež spolupracoval na vývoji projektov ako Stranger Things 3: The Game. Podľa informácií Netflix pozoruje službu Apple Arcade ako svoj vzor a teda plánuje vytvorenie predplatenej služby, ktoré budú garantovať prístup ku kolekcii hier.
Zástupcovia Netflixu sa k špekuláciám priamo nevyjadrili, no taktiež ich ani nevyvrátil: „Naši predplatitelia si cenia hodnotu a rôznorodosť a kvalitu nášho obsahu.“
Netflix už dlhodobo tvrdí, že ich hlavným súperom nie sú ostatné streamovacie služby, ale skôr hry ako Fortnite, ktoré odoberajú možných predplatiteľov Netflixu, pretože tí sú ponorení do herného priemyslu. Ak by teda Netflix dokázal vytvoriť vlastnú úspešnú hernú službu, tak by mal pokryté obe segmenty zábavného priemyslu.
Na druhej strane je však jasné, že jednouché a lacné to nebude. Aj giganti ako Amazon a Google sa pri vstupe do herného priemyslu výrazne popálili (a ešte stále nevedia nastaviť víťaznú stratégiu) a to dokazuje, že pri hernom priemysle iba peniaze nestačia. Uvidíme teda, kam kroky Netflixu povedú.
Prečítajte si tiež