Assasssin’s Creed Valhalla je najúspešnejšou hrou v sérii a Ubisoft chce investovať viac do F2P hier

Assasssin’s Creed Valhalla je najúspešnejšou hrou v sérii a Ubisoft chce investovať viac do F2P hier

 

Veľmi úspešný kvartál francúzskeho vydavateľa.

Spoločnosť Ubisoft odprezentovala svoje finančné výsledky za obdobie október-december 2020, ktoré bolo pre neho príznačné vydaním rovno trojice nových hier (Assassin’s Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion a Immortals: Fenyx Rising) a tak sa pochopiteľne očakávali aj veľké veci z hľadiska tržieb. A nakoľko spoločnou témou prakticky všetkých prezentácií herných spoločností v tomto období je spokojnosť s tržbami, tak asi nikoho neprekvapí, že Ubisoft je na tom rovnako.

  • Spoločnosť za posledné tri mesiace zarobila 1,001 miliardy € a za celý kalendárny rok mala tržby vo výške 1,722 miliardy €, čo je medziročný nárast o 54,6%.

  • Ubisoft bol druhým najúspešnejším vydavateľom z hľadiska počtu predaných kópií naprieč platformami a ich hry majú na konte rekordné množstvo hráčov.
  • Assassin’s Creed Valhalla je najúspešnejšou hrou v sérii a ide o druhú najpredávanejšiu hru na next-gen konzoly. Priemerný počet denných aktívnych hráčov je 2x vyšší ako pri Odyssey v rovnakom období po vydaní.
  • Rainbow Six: Siege už má na konte viac ako 70 miliónov hráčov a hra tak pridala za posledných 12 mesiacov 15 miliónov nových hráčov.
  • Z hľadiska podielu jednotlivých platforiem priniesli 37% tržieb Playstation konzoly. Nasledujú Xbox konzoly s 23%, PC s 21%, Nintendo Switch s 13% a zvyšné platformy so 6%.
  • Ubisoft hry majú 40 miliónov aktívnych hráčov mesačne.
  • Watch Dogs Legion je štvrtou najpredávnejšou hrou na next-gene a Immortals Fenyx Rising si odniesol pozitívne recenzie. Je siedmou najpredávanejšou next-gen hrou a darí sa jej hlavne na platforme Nintendo Switch.
  • Ubisoft prezradil, že sa chce odstrihnúť na závislosti od AAA hier a preto chce investovať do F2P hier. Niektoré z nich predstaví v tomto roku. Cieľom tohto kroku je zvýšiť množstvo hráčov na viacerých platformách a to naprieč ich platformami.
  • Ubisoft taktiež pracuje na mobilných hrách v spolupráci s čínskou spoločnosťou Tencent. Stratégiou je vytvárať mobilné hry na motívy ich populárnych značiek a priniesť na platformu hry „AAA kvality.“
  • Štúdio Massive pracuje na troch projektoch. Prvým je ďalší obsah pre hru The Division 2, ktorý je naplánovaný na roky 2021 a 2022. Druhým je Avatar hra a tretím je nedávno ohlásená Star Wars hra v otvorenom svete. Tá bude postavená na ich vlastnom Snowdrop engine. Vydanie Avatar hry je naplánované skôr ako vydanie Star Wars hry.

  • Počas rozhovoru s investormi a jeden z nich spýtal šéfa Ubisoftu Yvesa Guillemota na stav hry Rainbow Six Quarantine a na to, či neuvažujú o odklade hry kvôli negatívnej konotácii s pandémiou koronavírusu. Guillemot odpovedal, že o tom uvažovali, no zatiaľ sa nechystajú ohlásiť nič.

Zdroj: Ubisoft

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk