A to sa bavíme iba o USA.
Prvá séria Netflix seriálu Zaklínač bola veľmi úspešná, čo potvrdil samotný Netflix a koniec koncov to potvrdil aj fakt, že druhá séria je už v predprodukcii. A šampanské určite vybuchlo aj v štúdiu CD Projekt RED, pretože popularita seriálu znamenala, že mnoho hráčov prvý krát zamierilo aj do videohernej podoby sveta Zaklínača a už prakticky od vydania seriálu sa hovorilo o tom, aký veľký vplyv na predaje hier malo vydanie seriálu.
Prečítajte si tiež
Úspech seriálu priniesol rekord v počte hráčov Zaklínača 3 na Steame
Prečítajte si tiež
Zaklínač je na ceste stať sa najúspešnejším seriálom Netflixu v histórii
Až teraz však máme k dispozícii čísla. Tie pochádzajú od spoločnosti NPD Group, ktorá sa zaoberá výskumom trhu v USA a teda čísla, ktoré zverejnili pochádzajú iba z tejto krajiny. Nič to však nemení na tom, že sú ohromné.
Mat Piscatella z NPD Group totiž prezradil, že predaje Zaklínača 3 v decembri 2019 sa oproti rovnakému obdobiu v roku 2018 zvýšili o 554%. A predaje knižných príbehov Geralta sa na americkom trhu medziročne zdvihli dokonca o 562%.
„The Witcher 3: Wild Hunt, which originally debuted back in May 2015, was up 554% year-over-year in the U.S. in December 2019. During that same period, The Witcher book series sales jumped 562% in the U.S. market.“ https://t.co/fiyKIwWKwY
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) 13. februára 2020
Piscatella prezradil, že o tento masívny nárast sa okrem vplyvu seriálu zaslúžilo aj nedávne vydanie Switch verzie tejto hry, o ktorú je tiež veľmi veľký záujem.