Ich ostatné dve hry boli prepadákom.
Boli doby, kedy som sa tešil na hry od BioWare. Jasne si na to spomínam, veď to ani nebolo tak dávno, keď sa na svetlo sveta dostávali útržky skvelo vyzerajúceho Mass Effect: Andromeda. To bolo v čase, kedy slovo BioWare ešte neznamenalo nadávku a o Antheme nebolo ani chýru ani slychu.
Potom ale Andromeda vyšla a bolo to zlé. S potenciálom, no so zlým prevedením. Bugy, technické nedostatky, rôzne glitche, z ktorých sa na dlhý čas stali meme, generická hrateľnosť zasadená do otvoreného sveta. Jednoducho to nebolo to, čo mali hráči na Mass Effecte radi. Potom vyšiel Anthem a bola to katastrofa. Takzvaný looter-shooter sľuboval veľa a priniesol ešte menej, než si aj tí najväčší kritici mysleli, že prinesie. Najhoršie na Athem ale bolo (či stále je), že čím viac sa ju tvorcovia skúšali opravovať, tým viac problémov hre privodili. Po tejto hre dnes neštekne už ani pes a navyše kolujú správy, že sa BioWare snaží reštartovať celú hru (viď článok nižšie).
Späť ale k Mass Effectu. Okrem nového Dragon Age, ktoré by sa malo nazývať Dragon Age: The Dread Wolf Rises a malo by ísť o singleplayerové RPG s hutnými online prvkami, a potencionálnom prerobenom Anthem, má v súčasnosti pracovať aj na novom dieli Mass Effectu. Áno, ide o tú hráčmi masívne obľúbenú sériu, ktorú BioWare hodilo do koša, aby ju nahradil v tejto správe už toľkokrát spomínaný Anthem. Nový Mass Effect má byť len v začiatkoch vývoja, no už teraz vieme, kto je za hru zodpovedný. Tým je Mike Gamble, človek, ktorý predtým pracoval ako producent na… tých najväčších prúseroch BioWare a teda Mass Effect: Andromeda a Anthem (Ah, koľkokrát ešte dnes použijem to slovo?).
Ostáva už len jedna otázka, a tou je, či vlastne nový Mass Effect chceme. Chceme?
Potlačíte slzy? Mass Effect 2 vyšiel pred 9 rokmi.