Výstraha aj pre ostatných.
Vytvárať a predávať cheatovacie nástroje pre hry v dnešnej dobe nie je veľmi rozumné. Pokaľ sato týka hier pre jedného hráča, tak je to spoločnostiam viac-menej jedno, ale pokiaľ sa to dotýka ich peňaženiek, tak môžete očakávať veľké problémy. Presvedčil sa o tom Jhonny Perez, ktorý pre hru Grand Theft Auto V vytvoril cheatovací nástroj nazvaný Elusive a ten následne predával za ceny, ktoré sa pohybovali od 10 do 30 dolárov.
Ten okrem duplikovania in-game peňazí (čo sa určite nepáčilo Rockstaru, nakoľko na peniazoch je založený celý princíp ich mikrotransakcií) mali hráči využívajúci Elusive možnosť autoaimu, rýchlejšie behanie, neviditeľnosť a hromadu ďalších možností, ktoré sa pri online hraní dajú považovať za neprijateľné.
A zareagoval aj Rockstar, ktorý najprv kontaktoval Pereza so žiadosťou o mimosúdne vyrovnanie s tým, aby zistili, koľko na predaji Elusive zarobil, no po ignorácii z jeho strany nemali inú možnosť a zažalovali ho kvôli porušeniu autorských práv. Súd v New Yorku uznal Pereza ako vinného a uložil mu maximálnu možnú „pokutu“ vo výške 150 000 dolárov plus 68 686 dolárov v poplatkoch za právnikov.
Take-Two argumentovalo, že používanie tohto softvéru im spôsobilo finančné škody vo výške približne pol milióna dolárov a taktiež požadovalo trest ako výstrahu pre ostatných. „Take-Two bola nenapraviteľne poškodená správaním sa pána Pereza. Jeho program Elusive vytvoril možnosti v hre GTA V, ktoré boli použité na poškodenie iných hráčov a taktiež spôsobila, že Take-Two stratila kontrolu nad dizajnom hry.“