Vôbec nie zlý výsledok.
Activison vo včerajšej správe oznámil zmenu na poste vydavateľskej odnože Activison Publishing. Odchádzajúceho šéfa Erica Hirshberga nahradil Rob Kostich a vrámci tohto oznámenia sa vydavateľ pochválil niektorými neuveriteľnými číslami, ktoré dokázali značky Activisionu vygenerovať. Najmä teda séria Call of Duty.
„Ako séria vygenerovali hry Call of Duty väčšie tržby ako celý Marvel Cinematic Universe v kinách a dvojnásobok toho, aké tržby vygenerovali Star Wars filmy.“ Samozrejme, Activison si vyberá kúsok koláča, ktorý im vyhovuje, pretože porovnáva svoje tržby iba s tržbami z kín a vôbec neberie do úvahy merch a hromadu ďalších spôsobov príjmov, ktoré Marvel Cinematic Universe a Star Wars generujú. Každopádne, akokoľvek sa na to pozriete, séria Call of Duty je neskutočne úspešná.
Momentálne generuje Activision pre svoju Call of Duty značku zisk z predaja hry, season passu, hra má navyše veľké množstvo mikrotransakcií a k tomu samozrejme musíme prirátať aj rôzne ďalšie zdroje príjmu. To všetko je v sérii aktuálne prakticky od Call of Duty: Modern Warfare 2.
Ak by ste si však chceli predstaviť o akých tržbách to hovoríme, TOP 20 najziskovejších filmov v Marvel Cinematic Universe prinieslo na konto Disney 7 129 792 000 $. Takže nabudúce keď vám bude Activision tvrdiť, že musí mať v hrách mikrotransakcie, tak si spomeňte na toto číslo.
Séria Call of Duty je tu s nami už od roku 2003 a celkovo bolo vydaných 15 „hlavných“ hier, niekoľko hier na handheld konzoly a mobilných hier, taktiež sme sa dočkali aj Online verzie ktorá bola distribuovaná exkluzívne v Číne a aj jedného remasteru. Posledný diel s podtitulom Black Ops 4 vyšiel v októbri minulého roka a do série priniesol Battle Royale mód nazvaný Blackout.
Prečítajte si tiež
Mikrotransakcie dosiahli nové dno: Black Ops 4 predáva „red dot“ za 1$
Prečítajte si tiež