Zdá sa, že nie len hráči boli s Battlefrontom II nespokojní.
Švédsky web digital.di prišiel so zaujímavou informáciou. Podľa ich zdrojov viacero zamestnancov Štokholmskej pobočky štúdia DICE, ktorí sa preslávili sériou Battlefield. Podľa ich informácií viac ako 40 zamestnancov z tejto pobočky odišlo kvôli šialeným podmienkam, ktoré v štúdiu panovali počas vývoja druhého dielu Battlefrontu.
DICE zamestnáva vo Švédsku viac ako 700 vývojárov, no tí nie sú všetci iba v štúdiu DICE (tam pracuje cca 400 ľudí, takže odišlo +- 10% zamestnancov), nakoľko EA má vo Švédsku taktiež štúdio Ghost, ktoré sa venuje Need for Speed hrám a taktiež aj vývojárov Frostbite enginu, takže počet ľudí, ktorí odišli je určite dosť veľký. Navyše vo viacerých prípadoch išlo o vývojárov, ktorí boli v štúdiu 10 a viac rokov a štúdio bolo známe tým, že malo veľmi malú fluktuáciu zamestnancov. No v poslednom období vyrástla v Štokholme veľká konkurencia v podobe nového štúdia Ubisoftu (ktoré mimochodom vedie Patrik Bach, bývalý vývojár z DICE) do ktorého prešlo 13 vývojárov z DICE a pobočky si v Štokholme otvorili aj Epic Games, King a Paradox.
Vinou je to, že Battlefront II vyšiel v katastrofálnom stave kvôli tomu, že EA sa sústredilo na lootboxy a mikrotransakcie a vývojári tak museli celú hru prakticky prerobiť. Jeden zo zamestnancov, ktorí odišli hovorí doslova o debakli, ktorí si odskákali vývojári.