Popredný výrobca doplnkov pre profesionálnych hráčov sa stal strategickým dodávateľom výbavy pre úspešnú francúzsku e-športovú organizáciu.
Logo medzinárodnej spoločnosti Razer s trojhlavým hadom patrí medzi najznámejšie značky v herných komunitách po celom svete. Do svojho cenami ovenčeného repertoáru môže táto firma zaradiť sadu špičkových herných periférií, vysokovýkonné notebooky Blade či vychýrený telefón Razer Phone. Možno ste tiež počuli o Razer zGold, jednej z najväčších virtuálnych kreditných služieb na svete, vďaka ktorej si hráči môžu kupovať virtuálny tovar a predmety vo viac než 2500 hrách.
Teraz však rozčeril Razer vody e-športovej komunity ohlásením 12-mesačného strategického partnerstva s tímom Vitality. V rámci tejto spolupráce bude viac než 50 hráčov francúzskej organizácie využívať najnovšiu generáciu myší, slúchadiel, klávesníc a podložiek od Razeru naprieč všetkými svojimi konzolovými a PC sekciami, a to hneď v niekoľkých e-športoch. Periférie s trojhlavým hadom sa tiež objavia v obsahu produkovanom na sociálnych sieťach francúzskeho družstva.
Team Vitality sa všeobecne považuje za najlepšiu francúzsku e-športovú organizáciu súčasnosti. Pôvodne založená v roku 2013 ako zostava pre Call of Duty, Vitality v týchto dňoch súťaží v desiatich rôznych hrách, nevynímajúc prestížnu európsku edíciu League of Legends Championship Series. V jarnom splite EU LCS 2018 obsadili Francúzi 4. miesto. Organizácia si nedávno pripísala výrazný úspech v hre Rocket League ziskom celkového prvenstva v tretej sezóne medzinárodnej ligy Gfinity Elite Series. Najväčšie triumfy však Team Vitality zaznamenal vo FIFE víťazstvom na Ultimate Team Championship Series 2017 na platformách PS4 a XBOX, pričom v európskom vydaní rovnakého šampionátu skončilo francúzske mužstvo na druhom mieste.
„E-športy naďalej rastú a naša spolupráca s Team Vitality je dôkazom, že toto odvetvie sa stalo globálnym.“
Yann Salsedo, vedúci sekcie e-športov a sociálnych sietí Razeru
Do zástupu sponzorov francúzskeho tímu sa tiež radí Adidas, minerálna voda Volvic, tím F1 Renault Sport, Omen od HP, výrobca herných stoličiek Quersus a Twitch. Zároveň je partnerom Vitality aj e-športový vzdelávací startup Gaming Campus.
Ani Razer nie je zelenáčom na poli e-športov. Korporácia má podobné partnerstvo s americkým tímom 100 Thieves a sponzoruje top organizácie ako SK Telecom T1, Edward Gaming a Seoul Dynasty.
Ako upozorňuje portál TEO, nasledujúca sezóna EU LCS už bude fungovať na báze amerického biznis modelu. Team Vitality bude preto musieť bojovať s početnou konkurenciou o jedno z limitovaných miest v súťaži. Uznávaný sponzor kalibru spoločnosti Razer môže Francúzom pomôcť odlíšiť sa od zvyšku e-športovej svorky.