Dohra zrušeného štúdia Visceral Games.
Zánik štúdia Visceral Games zasiahol snáď všetkých fanúšikov ich hier. Electronic Arts stoplo jeho činnosť, ako aj ich činnosť na novej Star Wars hre, z dôvodu zmeny smerovania ich politiky (inými slovami, dnes letí multiplayer na singleplayer kašleme).
Prečítajte si podrobnosti o zrušení štúdia Visceral Games
Prečítajte si tiež
EA zatvára štúdio Visceral Games
Niekoľko hodín po tejto udalosti sa na adresu spoločnosti vyjadril Zach Wilson, dizajnér Battlefield Hardline a Star Wars, tvrdiac, že Electronic Arts nebolo spokojné s predajmi Dead Space 2 aj napriek tomu, že predalo 4 milióny kusov. Aj keď na druhej strane treba dodať, že neupresnil, či sa hra zaplatila, nakoľko to nevie. Teraz môžeme špekulovať nad tým, či nespokojnosť Electronic Arts nebola náhodou aj spúšťačom radikálnej zmeny žánru v tretej časti, ktorá upustila od hororu a stala sa predovšetkým akčnou hrou s príchuťou kooperačného multiplayeru.
Vzľadom na tento fakt a vzľadom na to, že Dead Space 3 predalo podľa Wikipédie počas prvého mesiaca len 650 000 kusov, je takmer isté, že séria Dead Space je už spolu s Visceral Games oboma nohami v hrobe.
Dead Space 2 cost 60 Million dollars to make and they were merciless with their budget. they only sold 4 mil and that wasn’t enough
— Zach Wilson (@covernode) 17. októbra 2017
I don’t know if it turned a profit. But it underperformed, and meeting expectations are as important
— Zach Wilson (@covernode) 17. októbra 2017