Slávny vývojár znova raz vyvoláva mnohé otázniky.
Začiatok sleduje na povrchu ako keby Mesiaca vytvorené stopy temného astronauta menom Ludens, ktorý je vlastne maskotom štúdia, a nadobúdame pocit, že celá scéna sa odohráva pod vodou. Navôkol postavy prejde obrovský vráskavec ozrutný, no v pozadí ako keby zrazu slnko vychádzalo spoza planéty. Záber sa oddiaľuje, pocit bytia pod vodou je zrazu preč a ocitáme sa skutočne na nejakej neznámej orbite (alebo je to skutočne Mesiac?). Ludens triumfálne vyťahuje zástavu s logom spoločnosti a spoza neho sa vynorí veľryba a veľkým treskom dopadne na morskú hladinu, ktorá sa následne zdigitalizuje.
Hideo Kodžima je majster vizuálnej kompozície komunikácie a po úchvatne vyzerajúcom deme Death Stranding implementoval svoje obľúbené metafory dokonca aj do svojho loga, ktoré sa bude pravdepodobne púšťať pred každou ich hrou. Mimochodom, Ludens je len maskot, nebude súčasťou Death Stranding.